week as I am


 Sitter i soffan med pappas raggsockor, stora hood med luvan på mig, - men fryser ändå, om fötterna och resten, wierd! Dricker lite funlight i min ensamhet. Imorgon ska jag fika med bästa Anna, var såå längesen nu. Vi ska gå förbi Ragtime med, hitta lite offer som ska tas med hem på torsdag när pengar kommer kanske. Skulle boka in veckans alla Body Combat-pass förut föresten, men alla var fullbokade aaarg ja blir, så fick ta som reserv så länge, inte en chans att det kommer finnas plats, blä! Finns förhoppningsvis plats på S-Core imorgon, blir bandet innan i alla fall, nice. Ska kolla 2 1/2 men om en stund, om jag orkar hålla mig vaken tills dess, borde komma i säng i någorlunda tid idag...

Ser förövrigt GRYMT mycket fram till helgen, ska bli sååå kul.
 På Lördag åker jag uppåt i landet och på Söndag gäller det, wohoo!

Puss!
J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0