what u got


Hemkommen från ett svettigt, hårt och Underbart pass med Body Combat. Både jag och Charlotte är sååå nöjda, så imorrn blir vi medlemmar på Sportlife, vårt nya hem från och med imorgon, oohyes! Innan jag drog till gymmet märkte jag att min vatten-flaska var borta, så på vägen ner till stan sprang jag in på GymGrossisten för att se om dom hade några, och visst hade dom det - så nu har jag en ny, ännu en gång. Vi fåe se hur länge jag kan hålla rätt på denna, haha!
Instruktören var kanongo, vilken energi, man ville nästan stanna kvar och köra nästa pass med henne också ju. Men måste erkänna att jag är gaaaanska så slut i musklerna nu, så skippar faktiskt kvällswalken, myskväll är det som gäller ikväll. Imorgon väntas ett MRL-pass kl 12 för mig och Scarlett, sjuukt nice. Nu ska jag äta upp min lilla kvällsmat. Ta en dusch är jag i stoooort behov av nu dessutom. Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0