who´s that bimbo


Kommit hem från en underbar myskväll på Condeco med Mimmi, vi har fikat och pratat hela kvällen, du och jag hjärtat!
Efter frukosten imorse tog jag en dusch, gjorde mig iordning för att möta Michelle på stan. Vi gick en liten "spanar"-runda och satte oss sedan på Espresso House vid NK, fikade och pratade en himla massa, sedan tog vi oss en runda på stan, inte bra dock - för vi hittade massa med skor, men på torsdag ska det shoppas!! Tog oss ännu en fika Café femman, där en vän till Michelle jobbade - var tvungen att värma mig med en kopp te, kallt ute idag. Drog till gymmet och Michelle på andra roliga äventyr. Blev själv till gymmet idag eftersom Charlotte min lilla pingla hade ont i halsen, den stackaren. Men tog ett pass på bandet och sen var det dax för S-Core, grymt pass idag! Sprang hem och åt, sen styrde jag och Mimmi en kvällsfika på Condeco som sagt. Vi har pratat om allt mellan Himmel och Jord, ...och lite till... Allt från underbara till hemska saker.

Ett hett tips är att ta reda på vad killen du dejtar arbetar med - det kan i vissa fall innefatta
skumma och vidriga konsekvenser, om man råkar dejta fel kille med fel yrke, tro mig!

Uäääck. Nog för nu, Puss!




Michelle och Jag på Café femman - yes we r wierdooos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0