who´s the only one


I´m so happy!! Fick ett par skor jag velat ha ett tag nu från Zara av min älskade pappa, tack hundra gånger till pappsen. Har varit på stan och fikat med Anna som sagt, underbart att träffa dig vännen - och jag lovar att allt kommer att lösa sig, är så glad för din skull dessutom. Tog en sväng på stan, skulle köpa en tröja från MQ men den var slut i XS så får försöka ta mig till Kungsmässan el till Partille, vill ha den! Gick till Mimmi och tjatade en sväng. Och sen kom den goda nyheten när jag kom hem och kollade mailen - Det var ledigt på Body Combat, så jag hade fått en plats, och Charlotte. Så snart ska jag till gymmet för lite Combat, blir hårt pass idag med två instruktörer, var något speciellt tror jag.
Ikväll blir det lite städning och mys. Puss på er!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

LÖve the shoes also=)

2008-09-23 @ 16:10:40
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :) Snygga heels du skaffat dig! Trivs du i Götet? Var det i Vasa du bor? :)

2008-09-23 @ 18:59:04
URL: http://malinjohannajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0