you belong to me


Härligt att vara i skogarna faktiskt.. Mysigt att bara gå omkring i gosiga kläder, promenera på grusvägar med vovven och mamma och bara ta de luugnt.. Var nyss ute och sprang med min stjärna, det småduggade lite ute men var nästan skönt faktiskt.. Ska över till moster med familj snart och vara lite barnvakt en stund. Sen ska jag ta mig en härlig cykeltur, till mormor och morfar kanske?!
På Fredag blir det jobb på Showroom, ska bli kul att komma tillbaka för en dag, så ni som har lust och tid, kom och hälsa på en sväng, jobbar hela dagen. Sen blir det mys på kvällen med mamma och förhoppningsvis brorsorna.
Kanon att det regnar nu, jag blir nästan lite glad, då kan jag ju använa mina nya gummistövlar. Fast jag hade dom igår i Karlstad, trots att det var bra väder, haha. Känner mig lite krasslig i halsen som sagt, så nu ska jag frossa i cvitaminer och te. Hörde ni by the way om att jorden typ skulle gå under idag? Vilket bullshit alltså... Om ni inte läst om det, så kan ni läsa här.



Jag vill haaa dom här godingarna och mysa i, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0