you still living with my fear


Idag tog jag en grym sovmorgon, men alltid när jag bestämt mig för att göra det så vaknar jag tidigt ändå. Men har legat i sängen halva morgonen i alla fall.. Vill bara att posten ska komma, ifall mina skor m.m. kommer idag. Idag ska jag till stan och prova Kate Moss klänningen jag bloggat om tidigare. Passar den och jag tycker om den så blir det den till den 3e oktober. skor har jag ju... Lika fint ute idag som resten av veckan. Ska snart ut och ta en låång promenad innan frullen.

Bjuder på denna skönhet så länge
, SEXIG - var ordet !!





Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag kan tyvärr inte se något sexigt över den där pinsamma människan. Ser bara OTROHET när jag ser honom :-S

2008-09-25 @ 11:01:47
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

den bilden som är tagen på dig som är från april 2008. när du har träningskläder o inoljad ;) ser du ut så nu? tycker du att du är för stor där? :O

2008-09-25 @ 19:06:54
Postat av: Jenny

Men ärligt alltså, blir fan sjukt trött på o läsa er idioter anonyma som skriver, har ni inge jävla liv eller????



Varför de eviga tjatet om julias vikt?? Hon får väl väga va fan hon vill o se ut hur fan hon vill??



Va e problemet?? eeehhh jävligt dum fråga av mig självklart sitter ju problemet hos eran självkänsla!!Sorgligt!! Ni har ingen aning om hur julia mår o hur hennes självkänsla är o blir av erat tjat!! (förhoppningsvis bryr hon sig inte)



Du är fin vilken vikt du än har julia och du har aldrig varit "stor"!!!



PUSS PÅ DIG!

2008-09-25 @ 20:05:09
Postat av: Anonym

men jag menade ju inget illa! menade att hon INTE är för stor där.. va ju de att hon skrivit hon gick upp i somras och sa hon tyckte hon var för stor då, och då undrade jag om hon tyckte de på den bilden, för jag tyckte hon var jätte fin där!

2008-09-25 @ 20:32:41
Postat av: Anonym

julia, du kan väl svara för dig själv?

2008-09-25 @ 21:10:00
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Vet inte egentligen varför jag svarar, men why not.

Nej, jag kände mig inte i form då, men hade lovat den fotningen så... punkt!!

2008-09-25 @ 21:18:26
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Jenny:

My love, vad söt du är. Tack! Självklart bryr jag mig inte, folk tycker så mkt, så är det. Men det gör man ju själv många ggr oxå...

Gullig är du iaf hjärta.. LOVE U!

2008-09-25 @ 21:20:24
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag undrade om du ser ut så nu?inte oom du kände dig i form:) varför inte svara nör man har en blogg?

2008-09-26 @ 09:03:36
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Det var en himla massa frågor. Skaffa ngt annat att tänka på än hur jag ser ut i kroppen.. Tycker jag har svarat tillräckligt på skumma frågor redan!

2008-09-26 @ 11:16:18
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, tönt! skriv inte så nmycke om träning o så heller då!

2008-09-26 @ 11:44:45
Postat av: skorpan

nej fyyyfaaan, så jävla ful ju :P

2008-09-26 @ 15:23:07
Postat av: Julia

Svar till Anonym:

Haha, kalla mig vad du vill. Men jag skriver om det som intresserar mig, sluta läs om du stör dig så mkt. Men grymt intresserad av mitt liv och mina åsikter måste du vara med tanke på alla kommentarer. :D Tönt kallar jag den som har en massa åsikter och är "Anonym", om man nu ska kalla ngn tönt.... :D

2008-09-26 @ 19:43:23
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Skorpan:

NEJ, grymt het ju ;)

2008-09-26 @ 19:44:03
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0