allways a friend of mine


Lite halvkrasslig, började igår, så hoppas de inte blir värre. Har blivit lite shopping idag, två bikini och lite sommarkläder som shorts m.m. Resten av dagen spenderades med världens bästa Cissi, som jag inte träffat på evigheter, underbart att se dig gumman; och när jag kommer hem skall vi ha det skoj - längtar!
En annan vän jag toklängtar efter just nu är min kära bästis Jenny; har liksom ett "jenny-abstinens" och haft det en tid, kom hit gumman.....

Slänger in lite bilder, bojkottar nämligen Valborg då jag inte orkar annat, helt slut i kroppen och toktrött - ingen sjukdom inför Mallis-resan vill vi ha. Bye!









Lite matbilder - Lite Julia-bilder; Enjoy!
(Falafel var förövrigt INGET för mig, men nu har man testat)

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga ben!!! :) jag tränar väldigt mycket men vet inte vad som är "bäst" träning för benen.. alltså hur man får så snyggt resultat som du:P vad gör du för benövningar?:)

2009-04-30 @ 20:32:34
Postat av: Anonym

vart är shortsen ifrån?

2009-04-30 @ 23:34:32
Postat av: Julia

Anonym:

Tack så väldigt mycket :)!

"Bäst" träning för benen är väl det man själv tycker om; individuellt kort och gott.

Sen får du snyggt resultat om du kämpar och kör styrka varvat med konditions/-förbränningsträning. Så hitta de övningar du trivs med och som du verkligen kan ta i och köra slut dig själv på; då snackar vi effektiv benträning ;)

Jag själv varierar en hel del men benpressen (med lösa vikplattor; ej maskinen) är en favorit. Även Knäböj och Utfall - gör det oftast i Smithmaskinen.

Kör hårt nu! :)



Anonym:

Det är ett par avklippta Rock&Republic jeans :)

2009-05-01 @ 10:25:59
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snygging.. snart ses vi hooppas ja!!;)

2009-05-04 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0