darkness


Körde ett härligt benpass förut med S - som i och för sig körde axlar men... Suttit och fixat lite kostscheman under dagen, så blev ingen fika i Karlskoga som planerat.
Just nu känner jag mig väldigt nöjd med min vistelse i Värmland - FÖRUTOM att jag inte träffat min Jenny, saknar ihjäl mig. Får definitivt bli någon slags kidnappning snart - behövligt dessutom.... Känner också att jag verkligen vill hem till vardagsrutinerna och har en stark stressfaktor av att ta igen träning och framförallt rutiner - men som sagt, back to business kommer man ALLTID, segt när man är i en sk "svacka" bara. Men snart kör vi.

Haft finbesök av min goa moster Malin precis. En liten pratstund fick det bli, och lika mysigt och trevligt som vanligt. Synd vi inte hunnit träffats mer bara. Skall bli kul att hjälpa dig med kosten också, kommer bli great!

Imorrn åker jag till mitt paradis på jorden - sommarstugan på kusten; Heestrand. Finns inget underbarare ställe. Skall dit med Mormor och Morfar så vi åker kl 11 härifrån. Får bli en tidig morgon med springtur och hundmys/bus innan jag åker. Nu skall jag tjata lite med brorsan innan jag skall sova till en film. Sweet Dreams!



vårat lilla "mumintrollhus" - så mysigt.

Kommentarer
Postat av: louise

delar ni de med några ?

2009-06-09 @ 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0