drop it on me


Blev tidig kväll igårkväll, men sov inte så bra inatt - så trött på min dåliga sömn var eviga dag - allmost. Provfotningen som skulle skett denna vecka är flyttad till efter Mallorca; fanns ingen tid just nu innan, känns skönt ändå så man inte behöver stressa och så det känns bra, skall bli kul när jag kommer hem, lite mer att se fram emot då. Jag åker ju för tusan till Mallis på LÖRDAG!! : )

Benen känns idag; som det skall vara - och knäböjen gjorde sitt på min Gluteus Max. vill jag lova; härligt!
Skulle packa gymväskan imorse för ett morgonpass men såg hur solen lyste in genom persiennerna och vilken underbar morgon det var så beslutade mig snabbt för att det istället fick bli en promenad i Slottskogen - och minst sagt underbart var det ute på morgonkvisten, såg en supergullig hare i Slottskogen också. 

Pappa skulle promenera till jobbet så när jag kom hem vid 08 följde jag honom till Avenyn där han jobbar, en liten extrabit efter lite löpning på slutet; som förövrigt gick förhållandevis bra med tanke på mina benhinnor. Men inga förhastade slutsatser att dom är "bra" och ge sig ut och löpa som vanligt nu för dom får inte börja krångla igen på riktigt, får ta det lugnt tills jag är helt säker, ... eller hitta nya på blocket.... Är så springsugen, och backträningsugen, suck.

Ätit lite frukost precis; och idag blev det nybakat bröd/grov scones gjort på - Grovt Rågmjöl, Fibergryn, Kruskakli, Psyliumfrön, lite Bakpulver, Naturell Laktosfri Youghurt och salt. Pålägg blev Kesella med salt på, strödde lite pulverparmesan (som jag älskar, har det på mycket) + Körsbärstomat och Isbergssallad - MUMS!
Tips - Att byta ut Kesella mot smör är ett kanonval; det är dessutom supergott!

Skall plocka ordning här och sen ut i solen, kanske blir Slottskogen med min kära Kusin annars bänkar jag mig på gräsmattan som tidigare. Göra ordning en låda med lunch att ta med sig så man slipper springa in sen.... Ciao!



mumsig frulle

Kommentarer
Postat av: Yogaman

Hårt kör vi alltid, tack för uppmuntran! ;)



Ser ut som du haft en skön morgon, hoppas dagen fortsätter i samma spår!



// Chris

2009-04-29 @ 10:51:08
URL: http://www.yogamanchris.wordpress.com
Postat av: Camilla

åh vad gott de lät, ska lätt testa kesella på mackan nästa gång :) ha en toppen dag i solen nu! :D

2009-04-29 @ 13:46:08
Postat av: Molly

brödet låter jättegott och kesella är gott, äter det varje dag :) har du testat LIDLs naturella? den kan rekomenderas, billig är den också :)



du får ha en bra valborg du också och såklart en bra semester :) take care! kramar

2009-04-29 @ 20:49:14
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Natta

Taaack Julia :)

2009-04-29 @ 23:00:22
URL: http://supeerbaben.blogg.se/
Postat av: Anna

Ett tips när du kommer till Mallorca är att prova på Sunny delight juicerna! De finns i flera smaker & är supergoda!

2009-04-29 @ 23:16:21
Postat av: Julia

Anna:

Tack för tipset Anna!

Är inte sååå mkt för Juice om den inte är egen färskpressad, men skall definitivt kolla :)

2009-04-30 @ 09:37:40
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Molly

du får ha en bra valborgskväll julia! :)

take care! kramar

2009-04-30 @ 18:45:34
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0