hot dog


I natt sov jag hyfsat bra faktiskt - underbart, för en gång skull. Körde morgonworkout på gymmet imorse, och svettades som en galning - härligt! Har precis ätit frukost, och jag kan verkligen säga tummen upp för nya Sötningsmedlet med Vaniljsmak från Canderel som jag hittade tips på i Linas (www.linajohansson.blogspot.se) blogg. Blandade det med Keso och Kesella som jag ofta brukar, och med hallon+jordgubbar till plus lite psyliumfrön - underbart gott, blir som en "egen risifrutti" fast bättre, kan rekommenderas.
Hoppas på värme så jag kan lägga mig på gräsmattan och steka idag, ser lovande ut just nu på himlen men frågan är om det är så varmt, får gå ut och känna efter hur det känns i solen.

Gick bra igår på kvällens pass då jag körde axlar - inte gjort det på någon veckan nu när jag haft problem med dem, men igår gick det superbra och det känns skönt att det är på rätta vägar att bli bra; kanske mina tråkiga rehabövningar som gjort susen ändå. Körde dessutom mage och fick riktigt bra kontakt, nöjd.... Känns idag vill jag lova : )

Städa ordning lite här nu kanske, och vad skall man hitta på sen tro.... Skulle åkt till Borås och provfotat för ett klädmärke idag egentligen men fick inte ihop det med skjuts osv, så det blir flyttat. Have a nice day u all. Bye!





....som sagt.... mitt linne var inte i samma nyans av grå efter passet;
that´s how we like it.




mumsig frulle


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Fröken

Först av allt TACK snälla för det fina kostupplägget du gjort till mig. Det känns nyttigt och mättande. Jag börjar på allvar idag (förra veckan blev mer semester med skidåkning och grillkorv än något annat...) och det blir jättespännande att se om det funkar lika bra för mig som för pappa Stefan. Du är en god dotter och guddotter, du! Jag ska ge dig uppdateringar så du kan hålla koll på mig... Nu ska jag på kurs i Sthlm ons-fre, så vi får väl se hur jag lyckas då. Märkligt att man alltid blir så matad på dessa kurser och konferenser - man gör ju inte över med några ofantliga mängder energi när man sitter still och lyssnar på en föreläsare...



Till väsentligheterna - KAN DU SKICKA MIG DITT KONTONUMMER?!?!?!?!? Som jag tidigare påpekat - Du har investerat din själ, ditt engagemang, din tid och dina pengar i att skaffa dig en kunskap som jag vill ta del av. Du ska inte göra ett så proffsigt och välgenomtänkt matschema till mig utan att få ersättning. Hosta upp det förbåla kontonumret nu! Hade jag gått med i viktklubb.se hade jag betalat för mig OCH gjort stor del av jobbet själv...



Kram på dig och ha en skön dag!

Moster Malin

2009-04-20 @ 10:03:19
Postat av: Sid

SV: Vad jag försökte komma till (som du var och nosa på med majonnäs) är att problemet är inte fel sorts fett (oftast) utan det är förhållandet som mellan dem som är fel. Omega-3 / 6 förhållandet tex. där vi idag nästan uteslutande äter flr mycket av omega-6 (läs majonäs och för lite omega-3 läs fet fisk.



Något dock man ska sky som pesten är den form av transfett som finns i halvfabrikat. Dock ska man inte dra alla transfetter över en kam, CLA tex.



Angående Jordnötssmör så har du ju uppenbarligen inte ätit mitt egna ännu :)

2009-04-20 @ 10:43:45
URL: http://www.fitnessguru.se/
Postat av: Ted

Ser bra ut Julia.. söt tjej!

2009-04-20 @ 12:37:57
URL: http://metrobloggen.se/tedahlenius
Postat av: Yogaman

Ja men precis, det är ju samtidigt det som är så kul med träning och kost:

Något som kan låta så logiskt kan vara så fel och det som var rätt igår är helt "fel" idag...



Snyggt jobbat förresten, om man inte är svettig efter träningen har man väl inte tränat? ;)

Själv hade jag en skön morgon med hike och klättring som minst sagt var lite småjobbig, hehehe.



Kör hårt!

2009-04-20 @ 16:45:11
URL: http://www.yogamanchris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0