I hear the clock´s ticking





...När katten är borta, dansar råttorna på bordet...



Ett "halvsoft" morgonpass imorse kan man säga - fick inte upp pulsen och svettet som jag brukar men så är det ibland, lågintensiv kardio är ju också bra. Sög ordentligt i benen på cykeln och bandet då jag gick i ganska låg fart men full uppförsbacke. Vill springa, men måste ta det lugnt med mina kassa benhinnor, bläää.

Har inte gjort mer än ätit frukost och skall snart plocka lite här. Se över lite sommarkläder inför Mallis och se om jag och en saknad god vän skulle ses på fika, det är dock råkallt ute och riktigt grått och tråkigt, fryser hela tiden också. Men springer jag riktigt snabbt runt i lägenheten kanske jag blir lite varmare åtminstone... Lägger in lite kostbilder nedan. Ha en go dag, jag saknar solen redan! Ciao.





Gårdagens Kvällsmat: Caesarsallad med Haloumi.
(Utan kyckling och bacon såklart)



En annan Kvällsmat: Tomat/Lök-sallad med Vinegrette och Fetaost, Kokt Ägg och en halv Avocado.



Dagens frukost: Keso/Kesella med Kiwi, Psyliumfrön, Sötningsmedel, lite Valnötter och lite Honung + en Apelsin till. (Skulle skippat honungen, passade inte till märkte jag efteråt)



Kommentarer
Postat av: Yogaman

Vad orättvist!

Dina matbilder ser mkt mer aptitliga ut än mina. Så, med risk att låta totalt manschauvinistisk skulle du lätt kunna få laga min mat, haha... ;)



Hårdkörning är det enda som gäller det vet du :P



/Chris

2009-04-21 @ 15:54:20
URL: http://www.yogamanchris.wordpress.com
Postat av: Sandra

åh, vad gott det såg ut! Särskilt salladen med ägg! *mums

2009-04-21 @ 16:19:45
URL: http://mellbergsandra.blogg.se/
Postat av: Angelica

du är grymt snygg! Ge mig motivation ;)

2009-04-21 @ 21:39:51
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Yogaman

Haha, cutat från wikipedia:

"Manschauvinism är inställningen hos vissa män som anser att de är överlägsna kvinnor."

Inget jag står för dock även om jag inte har något emot att ha någon som lagar maten åt mig då och då =)



Bra där med benpasset, sjukt att det jobbigaste blir det roligaste när man bara har lite träning bakom sig - som mitt boxningspass idag, helt tom men fortf såååå kul!



Ang. käket så e jag nog snarare så att jag äter för att kunna prestera och hålla form och sen fyller jag ut med sånt som är riktigt gott vid utvalda tillfällen/måltider. Skulle nog inte välja att leva på JS annars, så gott är det inte :D

2009-04-21 @ 22:58:40
URL: http://www.yogamanchris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0