in my hummertruck


Benpasset igår gick ju sådär... Kände mig seg och kass i kroppen redan innan, men ibland får man chansa. Något missnöjd men känns ändå i benen idag - well, alla dagar kan inte gå prima. Hamstrings och lilla rumpan tar vi ordentligt i helgen istället, piskas utav bara tusan.... : )

Igår kväll däremot så mådde jag inte bra alls, kände mig verkligen "på väg till sjuk". Och idag känner jag mig också väldigt svag i kroppen och tung i huvudet; SJÄLVKLART skall solen komma fram då, jag blir galen.
Har vilodag idag men ville köra ett morgonpass antingen på gymmet eller ute i solen om den nu skulle titta fram, och det var den ju tvungen till.
Hade hellre velat ha regn idag när man känner sig lite dålig. Men hoppas jag mår bättre senare idag så kanske det kan bli en långpromenad. Så svårt för att bli hungrig om jag inte rört på mig på morgonen bara... Och jag som hade en del planer idag.... TYPISKT!

Igår njöts det av min hemgjorda bananglassbanan, kakao och honung till Du är vad du äter. Att jag alltid lyckas äta det när jag kollar på programmet... Mumsigt gott var det ialla fall, lyxlyx.
Då får man väl sitta här och rulla tummarna tills man känner sig lite bättre då, bläää va tråkigt. Ha en bra dag allihopa! Bye.



...i väntan på mitt träningsällskap försökte jag få fram mina allra bästa sidor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0