my generation


Home Sweet Home. Äntligen hemma i Göteborg igen. Haft den kanonbra, men det är alltid lika skönt att komma hem. Det är ju här jag trivs bäst. Pappa kom och hämtade mig i stugan igår efter att jag hunnit med en kort springtur i bergen. Jag ÄLSKAR att klättra i berg, det får mig på så himla bra humör, måste upp till kusten och stugan väldigt snart igen... Mysigt med Mormor och Morfar, sitta i tornet och dricka te, prata och bara ha det bra. Jag trivs så underbart bra i Heestrand och i vår stuga, - paradiset på jorden enligt mitt tycke som sagt.

Väl hemma igår fick det bli ett kardiopass på gymmet - finally; ....som jag längtat... MYCKET behövligt nu, - blivit för mycket av det goda och för mycket lathet dessutom. Men ben/rump-passet från i Måndags känns fortfarande så det var ett riktigt bra pass vill jag lova. Blev en springtur i slottskogen igår kväll också, efter lite mat i magen - riktigt härligt, även om jag tycker det är en aning läskigt i mörkret....

Imorse kördes ett kardiopass också såklart, och mitt ljusgråa linne blev istället mörkgrått; OM jag svettades endel.... Idag är det även en speciell dag, J fyller nämligen år idag. Skall över en sväng när jag får tag på grabben. Grattis goding! Skall man hitta på mer idag då tro... Promenad sen ialla fall. Bye!





Kommentarer
Postat av: Michan

Vad tråkigt att du inte ska dit =( ..

Har du annat planerat ?

2009-04-09 @ 12:10:04
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: molly

tittar in och önskar dig en glad påsk :)

ha det så bra. kram

2009-04-09 @ 13:14:38
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: JonasOhlsson

Borde kanske själv lägga in lite cardiopass så man är redo för beach09 :) Alla är ju inte så flitiga som dig!

2009-04-09 @ 13:20:41
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasohlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0