never know


Happy Easter my friendsÖnskar jag var på väg till varberg nu men, tyvärr inte.. Nyss varit ute på en alldeles alldeles underbar morgonpromenad. Kände mig halvkrasslig igår kväll och trodde jag skulle bli sjuk. Men som tur var så vaknade jag pigg och kunde ta mig ut i solen. Har precis avnjutit en tallrik färska jordgubbar och youghurt, uuunderbart gott.

Nu skall jag in i duschen och sen handla det sista med min älskade pappa. I skafferiet ligger det en påse naturgodis och väntar (klart man har förberett, och testa karraktären lite med såklart); endast ÄppleKanel-youghurt bitar, MUMS! Och vi ska självklart ner till 4Gott sen för att köpa lite påskgodis.

Till påskmat för min del blir det Varmrökt lax, Ägghalvor och så blev jag så sugen på Gräddfil/Gräslök sås eller vad man skall kalla det, som man äter på Midsommar ialla fall - så det skall vi fixa ordning också. Jag skall göra ordning klyftpotatis till pappa och lite annat smått och gott. Ha en mysig påskafton allesammans! Bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0