pump it


Denna helg har gått i de tröttas tecken för Julia Grubisic. Jag har varit helt slut i kroppen, så värst mycket träning har inte avverkats sedan i Fredags, endast långpromenader. Legat i solen och glassat och bara slöat denna helg, varit trött både psykiskt och fysiskt, hela min kropp har varit totalt utmattad. Men nu tycker jag att jag borde vara fit for fight, känner mig lite piggare ialla fall men ändå väldigt matt, hoppas det vänder. Blev Sushi med brorsan igår, supermys!

Tog ialla fall en långpromenad imorse med ganska lugnt tempo, det är väldigt kvavt ute idag men lite moln på himlen än så länge, får se om det blir blå himmel eller ej; ser ut så nu...

I veckan är inte så mycket planerat än så länge, förutom träning såklart, skall köra hårda pass denna veckan nu innan Mallis då jag kommer sakna "hemma-gymmet".... Skall eventuellt till Borås igen för en provfotning, om tid passar osv, skall bli kul. Inte mycket roligt att uppdatera med just nu, men slänger in lite bilder istället. Ha en bra start på veckan! Ciao.



rätt kassa bilder från galan



lunch för några dagar sedan - morotsbiffar är mums..


Kommentarer
Postat av: Linda - My world, my style

Hejsan! Min födelsedag idag, titta in hos mig och gratta mig vettja! :D

2009-04-27 @ 11:04:21
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså, har du minskat kraftigt med kolhydrater då du har gått ner i vikt?:P

2009-04-27 @ 22:42:34
Postat av: Anonym

Aöötså, har du minskat kraftigt på kolhydrater då du har gått ner i vikt?

2009-04-27 @ 22:43:39
Postat av: Julia

Anonym:

Njaa, har ätit "lågkolhydratsdiet" ganska så länge, men ökat fett och protein däremot, men inte nyligen - hållt denna kost en tid nu. Trivs kanon!

Ngt särskilt du tänkte på :)?



MVH Julia

2009-04-28 @ 09:26:29
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej!

Jag är ute efter att gå ner i vikt, har stått still ett bra tag nu. Jag rör mig i stort sätt hela tiden, men måste ju vara min kost som är fel. Jag undviker socker å grejer, men jag äter naturgodis då jag känner för det och det är ju inte heller så jätte nyttigt.

2009-04-28 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0