take me home


Välbehövligt och skönt morgonpass på gymmet; .... lite cykel, lite trampmaskin, och lite band. Jag har alltid tyckt det ser så otroligt fjantigt och menlöst ut när folk står på den där trampmaskinen och trampar, men bestämde mig för att testa förra veckan, kul med lite nytt - och den är riktigt jobbig om man ökar på; resultat blir ett genomblött linne efteråt, och det gillar vi...

Har en fantastisk skön träningsvärk i magen från igår också. Idag är det dessutom BEN-Dag; Jippie! Skall till gymmet på dagen så chansen är större att inte maskinerna man skall ha är upptagna, then I´m goin´ crazy.

Inte lika varmt ännu här i Götet, men det kanske kommer. Skall bli superväder imorgon såg jag på vädret igår. Nu skall jag läsa ut min BODY som jag inte gjort ännu, och städa ordning lite. Bye!


min underbara frukost

Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst är han... Måste kika på hans nya rulle Fighting... ;P

2009-04-28 @ 13:06:07
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej, måste fråga dig en viktig fråga.



Jag orkar "äta nyttigt" i 2 dagar ungefär, sen är det något som säger "ae, jag saknar att käka bröd osv." vad är det hos dig som "håller i sig" när det gäller kosten och träningen?



Toppen-blogg :)

2009-04-28 @ 22:02:53
Postat av: Julia

Lina:

Hej Lina!

Det handlar om att hitta ett sätt och en kost som man trivs med.. Inte svälta sig, inte äta "nyttuga" saker bara för att dom är nyttiga när man egentligen spyr på dem för att det är så äckligt. Utan hitta en balanserad hyffsat nyttig bra kost som Du tycker är GOD, blir mätt på och trivs bra med i det långa loppet, samt balansera det med bra ocg varierad träning.

Det är min teori ialla fall, hur låter de :)?



Tackar !! :)



Kram J

2009-04-29 @ 09:15:29
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0