turn back time


Kvällen igår var grym, bilder kommer senare. Tror även att The Zone kommer att visas på TV4 Sport för de intresserade.
Dagen igår spenderades i solen, låg och stekte på en gräsmatta ganska nära mig in princip hela dagen, fick trevligt sällskap dessutom och fick nog även lite färg - härligt.
Sen var vi som sagt på The Zone - men gick en promenad på Liseberg innan som nyligen öppnat. Var dock väldigt trött och hade huvudvärk, hoppas inte jag håller på att bli sjuk.

Nyss ätit lite frukost efter en lugn promenad i Slottskogen med J. Min kropp känns väldigt seg, och sjuk får jag som sagt inte bli, så vi får se om det blir någon träning idag eller inte. Skönt att det är lite moln iallafall så man slipper skynda sig ut och utnyttja solen när man är lite hängig. Och jag fryser som en tok... Bye!




vackert.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Jag har en liten fråga till dig. Jag har börjat tränat (äntligen). Och jag älskar att springa, samtidigt som jag lyssnar på musik i min mp3. Nu har jag bara ett problem. Det är väldigt osmidigt att springa med mp3n i handen. Så min fråga till dig är om du vet vart man kan få tag i armhållare till mp3-spelare? VÄLDIG TACKSAM för svar :-) (publicerat i ett inlägg)



P.s Bra blogg, den har gett mig motivation till att börja träna d.s

2009-04-26 @ 18:05:20
Postat av: Sandra

Haha ja, ibland så äre nästan skönt att det inte är sol ute så att man inte får dåligt samvete av att vara inne:P

Postat av: Emma

Dom satarna hade det inte!! snart få du skicka hit ett pkt blir ju tokig.

2009-04-26 @ 19:59:14
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Julia

Sofia:

Hej!

Jag brukar alltid ha en tröja eller byxor med ficka så man kan stoppa Mp3n där i. Men annars vet jag att NANO har ett sånt "band" man fäster på armen och sätter Mp3n el Ipoden i. Det finns ju dessutom Mp3s med en klämma på så man kan sätta fast den i sina kläder.

Hoppas du hittar något som passar!

Och kul att inspirera :) Tack för fina ord.

Kram Julia

2009-04-27 @ 10:30:52
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0