white flag


Vilket underbart pass det blev, som jag trodde.. Var så laddad, så kunde inte blivit bättre. Fick ordentligt med pump i benen och var riktigt skakis plus problem att gå normalt under och efteråt, that´s how we like it. Så nu är jag Betty Spagetti i mina små ben.... Jag bara ÄLSKAR Benpass!!

Måste bara lägga in bild på min "boost" innan gymmet som bestod av en blandning mellan Proviva Björnbär och Spike. Spike är något jag brukar ta innan gymmet, då jag inte införskaffat mig Prestationshöjande/Kreatin än som jag tänkt att göra framöver, men det kommer. Någon som har något bra tips föresten, finns mycket att välja på? Mixen tillsammans med Proviva och Spike blev ialla fall blev kanon.

Som det ser ut nu så åker jag till Borås på Torsdag, med Anna (www.annastarbeck.blogg.se) min babe, som jag inte träffat på evigheter. Blir en annan provfotningen då, som varit bestämt länge men aldrig datumbestämt, så håll tummarna för mig. Får se om man tar två flugor i en smäll då kanske, vem vet...

Var riktigt skönt att träna tidigt på dagen idag, med tanke på folk osv, men sen när jag kom hem, hade ätit, blev jag genast rastlös. Benen var totalt slut, det liksom kliade i dom, men ändå fanns rastlösheten där. Hade mina funderingar att ta en lugn walk på bandet, eftersom det var så kallt ute men ångrade mig, drog ner persiennerna och chillade istället - det ni; även jag gör mina framsteg. Så länge det är ljust så man vill ju utnyttja dagen, så lika bra att mörklägga istället. Hoppas på sol imorrn förövrigt. Ikväll står Desperate Housewifes på schemat och en bananglass a lá Julia står förberedd i frysen ; ) Synd jag fryser som en tok bara, men får kompensera med en kopp te.... Ha en trevlig kväll! Ciao!




Kommentarer
Postat av: Sid

Anabolic Rush har jag provat ett par gånger nu tycker den verkar okej, både till innehåll och smak. Ingen speciell fan egentligen av pre-workoutprodukter, brukar köra 2 kanelbullar och ett glas mjölk :) Men denna kanske kan vara intressant för dig?



www.ast-ss.se har den! Kommer senare upp i min webshop också om jag anser den var bra nog ska prova 1-2 burkar först.

2009-04-21 @ 20:13:19
URL: http://www.fitnessguru.se/
Postat av: olivia

vart kan man köpa spike då? :)

2009-04-21 @ 21:36:16
Postat av: Julia

olivia:

Jag köper Spike på Gymgrossisten :)

2009-04-21 @ 22:04:11
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har testat lite olika varianter av kre-alkalyn men jag föredrar kreatin, det ger helt enkelt lite mer tryck. Massacra pineapple är bra enligt mig och så smakar den gott.

2009-04-22 @ 08:13:14
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0