wish I never met you


Skogen är mysigt - men jag blir bara slöare och slöare, får snart skärpa mig alltså. Min kropp vill liksom inte som jag vill, och orken finns inte där ALLS. Men snart är jag hemma i Göteborg igen och back to business. Blev ett pass på gymmet med S igår och brorsan hakade även på för att få lite tips av syster osv. Skönt, men chill pass, har däremot grym träningsvärk i magen idag - härligt!

Bröt på mot planeringen och köpte ytterligare Naturgodis; Äpple/Kanelyoughurt igår. Var ju myskväll hos min kära moster och kusiner, hade en underbarkväll och sov som en prinsessa inatt. Satt kvar länge imorse, åt frukost och pratade - tokmysigt! Har dock ont i en tå så någon springtur blev det inte förut heller, snart ruttnar jag väl ihop.... Nog om det. Bye.



någongång skall jag också klara det som S utövar på bilden - grymt.



mysfrukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0