if i go


Då var det avklarat - Grundteoridelen + Styrketräningsinstruktörsutbildningen (SI).
... och vet ni vad....?
Jag blev Godkänd på det praktiska, det vill säga Styrketräningsdelen :)
Sjukt härligt! Fick lite hjärnsläpp, har inte inne anatomin helt o hållet och dess tänk ännu, men ska allt plugga på det till PT utbildningen så ska detta gå kanon, blev ju Godkänd trots allt.... Så nu är det bara att vänta på besked från teoriprovet, sen kan man kalla sig för Styrkeinstruktör ju, OM man klarar det. Arbetsintervju på Måndag med, så får se hur det går....

Teorin kändes faktiskt bra, satt i 2.5 timmar (vi hade 4 på oss), så jag hoppas det gick bra för det kändes bättre än vad jag trodde det skulle. I början satt jag mest och mådde illa eftersom jag tryckt naturgodis efter lunchen, haha, men det gick över när man föll in alla frågor om muskler, fysiologi, biomekanik, LABC, Träningslära, kost ..... u name it.

Tog ett snabbt crosspass på hemmagymmet efter provet och sen hemåt för att bara ta det lugnt. Skulle gått på bio förut med Pappa och Elias, vi ville se Valkyria, men den gick ingenstans, så vi hyrde några rullar istället.

Imorrn skall jag hjälpa pappa med lite shopping, skall ta en sväng till Filippa K först och främst, han har ju inga kläder som passar längre efter hans duktiga skötsel av mitt kostupplägg, som förövrigt alla "gubbar" på hans jobb följer, "det är bara kostprat på jobbet nu för tiden" fick jag höra häromdagen, bra där.
Blir nog ett morgonpass med J också, härligt att komma igång på riktigt denna vecka, inte hunnit med ordentlig styrketräning alls nu senaste, så det skall bli hårda och sköna pass i veckan, och jag skall bara ha en skööön och lugn vecka annars, med lite roligheter förstås. Ciao !




Kommentarer
Postat av: sandra

gratttiis =)

2009-03-01 @ 02:23:32
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Karin

Skoj, grattis till dig :)

2009-03-01 @ 08:05:11
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Anonym

arbetsintervju till vadå? =) va kul! grattis att du klarade de:)

2009-03-01 @ 16:09:37
Postat av: Anonym

arbetsintervju till vadå? =) va kul! grattis att du klarade de:)

2009-03-01 @ 16:10:19
Postat av: Julia

Anonym:

Tack så jättemycket ! =)

Skall på en arbetsintervju på SATS i eftermiddag, så vi får se :)

2009-03-02 @ 12:02:38
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha om att jobba som PT då eller? =) lycka till och berätta vad de är för jobb!:)

2009-03-02 @ 16:17:06
Postat av: Julia

Anonym:

Ja precis :) När jag är färdigutbildad förstås :)

Tack så jättemycket !

2009-03-03 @ 09:03:51
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gjorde min praktiska tenta för styrka i söndags oxå.. =) För vilken skola gick du ?

2009-03-03 @ 10:54:32
URL: http://www.metrobloggen.se/rebeccaes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0