inside my soul


Haft massa krångel med mitt Internet fram och tillbaka - men nu är jag tillbaka, och förhoppningsvis skall det inte krångla mer. Denna vecka har endast bestått av träning, mat, chill - men känns som det behövdes efter min lilla svacka då jag var sjuk och dessutom lite laddning för nya äventyr. Så min träningsdagbok ser rätt bra ut denna vecka får jag stolt erkänna. Var måttkoll igår också, yeeah...

Utbildningen startar i morgon och jag är nog lite smånervös tror jag, panik över hur man skall hinna med allt också såklart - träning, plugg, mat etc. Men sån är jag, - kontrollfreak av dess like. Försöker chilla ner de funderingarna och planeringstankarna som snurrar i mitt huvud och tänka att allt kommer att lösa sig på bästa sätt, men lättare sagt än gjort. Kul som tusan skall det ialla fall bli.

Idag skall jag fika med mitt hjärta Mimmi, men måste vara hemma nu mellan 10 och 14 eftersom det skall komma en tekniker hit, tycker dom kunde sagt en exakt tid istället, vill ju ut i det fina vädret. Men nu är det fixat.
Sen blir det ialla fall träning, har träningsvärk i största delen av kroppen så får bli lite mage och triceps plus förbränning. Körde på bandet imorse, det var riktigt skönt.

Blev ett benpass i tisdags på Sportlife Almedal med J och hans vän, men kunde inte köra alla övningar jag brukar, - nerven är mycket bättre, men inte helt bra än, så körde dubbla set istället, lagomt stel nu i efterhand och en grym träningsvärk.


För att strö lite salt i såret så körde jag rumpa dagen efter - raka marklyft is the shit - så min underkropp är inte så tuff just nu, men det är himla skönt med en rejäl träningsvärk, trots att man är stel som en 80åring och lite halvöm och klen i hela kroppen... Dränkte mig i massa Liniment imorse så det kylde ner ordentligt - riktigt skönt, sen är det bara att köra....


Blir nog bara myskväll hos J ikväll som det ser ut nu, med någon film eller så, för imorrn ska vi upp tidigt på morgonkardio innan jag skall göra ornding mig, äta frukost och åka iväg på min första "skoldag". Börjar klockan 10 och tror jag slutar 18 - vi börjar med anatomi.


En tråkig nyhet är att det inte går att få tag i Kokosyoughurten här i Göteborg, Milko säljer inte den i denna region av landet - trist!!! Jag som ville lyxa med den ikväll, men mamma skall skicka med från Willys i Karlskoga nästa gång någon av bröderna skall hit, ... där finns den minsann ...

Be back later for some more, Ciao!





Kommentarer
Postat av: Anonym

måttkoll? vart mäter du dig på kroppen då? muskler o så eller?

2009-02-13 @ 12:23:34
Postat av: Anonym

vad är raka marklyft? hur gör man det?

2009-02-13 @ 12:25:01
Postat av: Julia

Anonym:

Midja, Höft, Byst, Stuss och Armar numera.



Anonym:

Lite svårt att förklara men här hittade jag en bra förklaring och bild på BODY.

http://www.body.se/content/traning/artikel.asp?CID=560



2009-02-13 @ 12:52:23
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Johanna

strävar du efter större eller mindre armar? nu när du gått ner i vikt, har du tappat nått på dina bröst då? brukar man ju tyvärr göra:/ gjorde jag!

2009-02-13 @ 13:00:02
Postat av: Alexzandra

Hehe, vilken mission det blev med kokos youghurten :)) Mitt paket är redan uppätet, gottgott!

2009-02-13 @ 13:10:59
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0