no way back


Igår var en härlig dag, startades upp med en lugn promenad för min del, som behövde lite frisk luft.. Sen var det dags för gymmet, Jag, Jenny och J ville ju helst stå där när portarna öppnades - så det gjorde vi. Och kvar blev vi en lång stund dessutom - 3 timmar, kan inte bli bättre om Jag och Jenny får bestämma. En riktig chilldag med mat och soffliggande fick resten av dagen bli innan det var dags att ge sig ut på lite spännande äventyr här och där - kvällen blev riktigt lyckad, och det tror jag de flesta tyckte, am I right... ; ) Uttrycket "flugor i magen" kan vi sammafatta kvällen med tror jag....

Upp tidigt imorse och var på gymmet strax innan 7 för lite morgon-kardio - härligt att svetta ur sig all skit från helgen. Så sen var vi fit for fight, dock lite trötta med tanke på att vi kanske inte fick sååå värst många timmars sömn under natten, men sånt är värt. Hemåt för en god frukost och åter lite chillande - vi är bäst på att sega och ta det lite fööör lugnt tror jag - men ingen brådska. Lagade en god Wok med quorn och färska grönsaker till mig och Jenny som uppskattades. 

Skulle ta en liten trip till butiker Jenny önskat besöka; började på MMSPORTS där vi tjatade lite med Tim och kollade runt, sen fick det bli BUDO&FITNESS och sedan Gymgrossisten och 1Body för lite Protein-inhandling, det får man aldrig för mycket av - Äpple/Kanel är dessutom vår nya Kärlek sedan imorse då Jenny testade den på gymmet, - Great!. Nu sitter vi här och tar det lugnt, ska snart göra ordning lite mellanmål i form av en Protteshake och lite mandarin kanske... MUMS!  Sen blir det gymmet för ett styrkepass m.m. Härligt! Vill dock känna mig 100 i kroppen snart, trött på skiten.

En parantes som är värd att nämnas är att Jenny nog slagit rekord i Sushi - 4 dagar i streck, och mer kommer det nog bli I guess. Efter träningen ikväll kanske, man skulle inte bli förvånad ialla fall, så go e hon. Får se vad kvällen har att erbjuda, ... tror den kommer bli grym. Vi har det bäst, och Jenny skall kidnappas hit om hon inte flyttar hit självmant vilket jag skall se till sker. Ciao!






bästa bildkvalitén !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har hon jenny tatuering på skulderbladet? känner igen henne men kan inte komma på varför men har hon det så är det nog så att jag sett henne på träningslagret.

2009-02-02 @ 15:20:49
Postat av: Emma

Go jenny, inte ett dugg avundsjuk på sushi 4 dagar i streck. Saknar lite kost tillskotts affärer här faktist, tur att det finns internet. Hoppas ni har det bra

2009-02-02 @ 18:10:02
URL: http://.sirikit.blogg.se/
Postat av: Daniella

Usch då, får hoppas du frisknar till! gott med sushi(:

2009-02-02 @ 19:40:05
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: Julia

Anonym:

Många frågor.. Innan jag svarar på vem Jenny är kanske du kan svara på vem du själv är, ... som undrar... :)

2009-02-02 @ 22:36:08
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: sandra

vem är det av er som står i bh? :) vilken härlig helg ni verkar ha haft :)

2009-02-03 @ 11:03:36
Postat av: Deseré

värsta schnygga bryyyydarna! :D

2009-02-03 @ 11:52:38
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: sara

jag som skrev anonymt för jag trodde det kvitta för du vet nog ändå inte vem jag är. bor i kga i alla fall.

2009-02-03 @ 14:47:09
Postat av: Sara T

vilken snygg jacka Jenny har, vet du vart hon köpt den?:)

2009-02-04 @ 08:15:20
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0