still alive


Då var jag tillbaka, ... för en stund. Lever ett ganska osocialt liv just nu, mot vad jag brukar, men det är mycket nytt, lite tid till annat och krävs en hel del koncentration och fokus på det man gör, inte van om man jämför min vardag annars. Massa nytt på samma gång, man hinner knappt smälta det första innan det kommer nytt igen. MEN attans så kul det är. Mycket att stå i med packning av träningskläder, kläder efteråt, matlådor - frukost/lunch/mellanmål/pdrinkar - men när man väl kommit in i det så flyter det allt på....

Träffat massa nytt och trevlig folk, som man självklart kommer fortsätta hålla kontakten med, endel i fortsatta utbildningar och andra vid sidan av - kul !
Har varit på SATS och kört morgonträning i form av cykling på de olika varianterna varje morgon - det öppnar 06.30 så har varit perfekt innan vi börjat kl 09, äta frukosten där och fixa med allt - funkat kanon. Tar ju ett tag innan man kommer in i rutinerna som sagt, men nu känns det bra.

Nu är Grundteorin avklarad, det tyngsta skulle man kunna säga, och idag har jag varit ledig heeeela dagen, det har varit en toppendag.
Vaknade upp bredvid underbaraste, hem på lite frukost, och lite senare blev det ett kalaspass på gymmet, "den saknade crossen" tog mig på en rejäl omgång och sedan blev det ett grymt magpass, gick hemåt väldigt nöjd. Pappa hade köpt hem varmrökt lax till mig så blev en underbar lördagslunch med laxen, lite Haloumi m.m. Min lediga dag har varit kalas, kollat TV tillochmed, såg reprisen på Du är vad du äter och J kom över en stund med.

Ska alldeles snart ta tag i pluggandet, men först bli lite uppdaterad genom lite bloggläsning och surfande, sen är det dykning i böckerna som gäller - Anatomi, Fysiologi, Träningslära, LABC, Muskler, Ben, Latinska namnen på allt - u name it. Jag skall kunna allt; - för nästa helg är det prov.... 

En instickare - tror aldrig jag sett något så roligt som när Micke och Martin (kursens "stora" killar) - byggarkillarna med andra ord, var med på ett Bodypump-pass vi hade en av dagarna mitt på dagen, och deras utövande av stretchingen efteråt, .... nåja, tror Martin var värst.... Inget illa menat grabbar - ett gott skratt förlänger livet. Hoppas maten smakade på Amazing Thai igårkväll. Skall bli kul att se Micke tävla nu i April också, stort lycka till !!

Nu skall jag njuta klart av min underbara Kesella. Imorgon startas dagen upp med Bröst och Triceps - praktisk träning - hell yeah! Sen blir det ett pass på Sportlife efteråt med J. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

är de bruna för nått

?

2009-02-22 @ 10:11:33
Postat av: Anonym

kesella, cocos och nötter, är det de du har i skålen? ser riktigt gott ut!!

2009-02-22 @ 10:24:52
Postat av: Julia

Anonym:

Det är rostade nötter.



Anonym:

Stämmer bra ! :)

2009-02-22 @ 20:53:20
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Martin.P

Nu överdriver du Julia! vi var väll grymt smidiga och flåsa inget heller och klockren stretching efteråt haha=)

2009-03-04 @ 20:48:47
Postat av: Martin.P

Nu överdriver du Julia! vi var väll grymt smidiga och flåsa inget heller och klockren stretching efteråt haha=)

2009-03-04 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0