sweet home


....Bära eller brista - imorrn gäller det.
Skall lägga mig i sängen, kolla över det sista och sen sova. Ställer klockan lite tidigare, se hur trött jag är - om det blir en morgonwalk innan dusch och laddning, kan vara skönt när man skall vara koncentrerad och inne hela dagen. Praktiskt först, sedan teori i fyra timmar. Så imorrn mina vänner, är jag "kanske" utbildad Styrketräningsintstruktör (SI), förhoppningsvis. Annars är det bara att göra om, sen är ju PTutbildningen, som skall bli såååå rolig.

En veckas ledigt behövs verkligen nu, skönt det skall bli. Men attans vad roligt detta är. Och till alla mina nära och kära, ni är bäst och tack för att ni står ut med mig. Wish me luck, Bye !



standard-morgon på SATS innan skoldagen startar


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det de enda du äter till frulle? fem nötter typ? :O

2009-02-28 @ 11:14:56
Postat av: Majkie - hockeyfru och hemmafru

Godmorgon! :)

2009-02-28 @ 11:24:56
Postat av: fansi

aaah. vill också hitta min självdiciplin :(

2009-02-28 @ 17:06:34
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: Anonym

hur ska man göra för att träna sig till mindre lår? vill inte ha grova utan mer slanka

2009-02-28 @ 19:19:52
Postat av: Julia

Anonym:

... tror det var 8 va?

Var inte frukosten som var det vesentliga men...



Majkie - hockeyfru och hemmafru:

Godmorgon - Godkväll! :)



Anonym:

Tyvärr så kan du inte "punktförbränna" eller liknande. Men ut och spring, träna styrke träning - ben, men glöm heller inte bort resten av kroppen :) Lovar att du inte kommer få grova lår för att du tränar styrka :)!

2009-02-28 @ 21:04:22
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Emil

vad får du betala för en PT utb? Antar att du gör den hos SAFE?

2009-03-01 @ 17:25:06
URL: http://body4future.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0