the girl next door


Blev ett grymt härligt pass på gymmet, triceps och mage + kardio för min del och för Jennys så blev det ben och bröst plus bandet såklart. Låg i vattenmassagen efteråt, J langade en polett till mig - så underbart skönt, och Jenny somnade nästan i stolen utanför, goding... Hemåt hungriga som vargar, så jag lagade lite mat som Jenny till min glädje tyckte om.

Imorgon skall vi upp tidigt igen, morgonförbränning som står på schemat och självklart står vi vid portarna och bankar vid öppning - ja tack, vi trivs. Önskar Jenny var här för alltid, men snart så....
Får se vad resten av dagen har att erbjuda, har en mycket stark känsla av att min goa vän kommer köpa sig lite Sushi faktiskt, vi får väl se om jag får rätt eller ej. Blir tidig kväll ikväll så mys är planerat nu en stund innan vi somnar.

Glömde tillägga att vi hade en väldigt trevlig snabbdejt på tre, vid 7eleven-hörnet tidigare idag, ...nåja jag stod väl mest och pratade i telefon med underbaraste J, men... Ha en mysig kväll alla, det skall ialla fall vi ha, Jag och min Jenny... Sweet Dreams!





Kommentarer
Postat av: Michan

Vilken smak är godast av dem :-O ?

Jag började igår med att knata lite på gåband i långsamt tempo, de blir samma idag haha... men benen skall få si lite träning om någon dag tror jag minsann !

Tar bort stygnen imorgon så är allt som de ska så kommer jag nog tillbaka om inte allt för länge :-D

2009-02-03 @ 09:20:10
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: camilla

Har du börjat gå på bandet nu igen efter "skadan"? är nerven i benet bra nu? :)

2009-02-03 @ 12:25:40
Postat av: Daniella

Ja (: haft en bra dag? :

2009-02-03 @ 19:19:54
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du smakat macadamianötter ännu?:P nyfiken :) du kommer tacka mig, jag lovar ;)

2009-02-03 @ 21:57:54
Postat av: Julia

Anonym:

Ja :)

J köpte såna till mig (naturella),

tyckte dom var sådär men så rostade jag dom i ugnen så nu är dom favoriter, - kanongoda !!!

2009-02-04 @ 10:22:24
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

camilla:

Nej inget band ännu, crossen går nätt o jämt - fortfarande ont så ska till sjukgymnasten i dagarna - tackar som frågar :)

2009-02-04 @ 10:24:15
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0