winners


Första skoldagen avklarad - superkul! Men mycket nya ord, latinlatinlatin; svårt att memorera alla namn på de rätta benämningarna -  och resten av allt annat är ju som ett helt nytt språk.... ett speciellt ord för hur man böjer en speciell led och åt vilket håll....? Men det skall allt printas in, såsmåningom. Skall sammanfatta alla anteckningar imorgonkväll, men nu vill jag bara mysa med J, återkommer imorgon. Tidigt kardiopass imorgon bitti så får inte bli allt för sent, man måste ju vara pigg och alert i plugget. Får se om det kanske blir träning med byggargrabbarna från klassen imorrn med, om det hinns med. Ha en mysig alla <3-dag kväll alliohopa! Bye.


Kommentarer
Postat av: bella

Det var så lite så. ha en underbar Söndag!

2009-02-15 @ 13:57:08
URL: http://bellablogg.se
Postat av: maria

träna på morgonen är ju oslagbart! tänkte höra om du brukar käka godis, kakor etc ibland? Jag är inne i en härlig träningsperiod nu och heller inte ätit godis eller nåt sånt på ca 8 veckor. men jag vill ju inte bli tråkmåns heller.. sabbar det allt om man käkar lite kladdkaka en fredagkväll? för mig känns det så! :/

2009-02-15 @ 21:19:01
Postat av: Jenny

Kul att någon följer sina drömmar.Hos dig är det inte "mycket snack och liten verkstad" som gäller, som det tyvärr är för många andra. Stort lycka till!

2009-02-16 @ 10:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0