allways remember, never forget


Åhååå, min blogg börjar bli riktigt fin - Tack Rebecca! Ni hittar henne här.

Har precis ätit mat, innan det var jag iväg och solade plus hämtade ut mina jeans som kom från Nelly (som jag trodde skulle vara jackan). En himla tur att jag "råkade" klicka i fel storlek iallafall, trodde jag behövde den större storleken men tydligen inte, för dom passade, skulle tillochmed behöva en storlek mindre, men det fanns inte tyvärr. Dom är ialla fall kanonfina, och underbart sköna, hoppas jackan kommer snart. Ska packa ihop lite saker och sticka till gymmet om en stund, men måste låta maten smälta lite först. Blir ett rejält benpass och förbränning of course. 
Ha en bra dag i det sköna vädret! Ciao.



Kommentarer
Postat av: sandra

Men gud vilken fin blogg du fått =) måste också ha en makeover, men är helt blåst när det gäller sånt :D Du skorna är från H&M, de fanns i sverige också :P

2009-01-07 @ 16:08:11
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0