black eye


Usch vilken skitdag, är jätteseg, inget lockar - och har en dunkande huvudvärk... Vilket jag inte ofta har. Vädret är skit och hela jag känner mig hemsk, lat och disgusting.. Ge mig kraft till att orka dagen. Inte ens gymmet lockar, inte ens en promenad - men vem vill ut i detta lands väder? Skam.
Satt tillochmed och läste gårdagens tidning för en stund sen i soffan, (vilket pappa tjatar på mig att börja göra, så jag kanske blir lite mer medveten om vad som händer runt om, och det håller jag ju ioch för sig med om). Bläddrade runt i tidningen, läste endel artiklar, och kom till rubriken "Rena Reaflygen" - billigaste resorna. JAG VILL UTOMLANDS, - till solen! Sveriges väder gör en ju deprimerad, min kropp behöver sol, bad och värme. Underbart det skulle vara...

Denna dag verkar inte bli aktiv minsann, men gymmet stänger ju sju, vem vet - kanske vaknar Julia upp ur sin lilla ide-fas. I wish and hope. Dessutom är det för himla trist att sova själv, J!! Pallra dig hemåt snart vaaa... Nästa inlägg skall bli bättre än detta, men ibland får man, även jag... Kanske blir BIO ikväll, vi får se. Ciao.


Lifehouse - Take me away

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fan ta reda på hur the real life är och skaffa ett jobb och sluta leva på pappas pengar och börja ta lite eget ansvar! Ta tag i ditt liv.

2009-01-11 @ 13:08:39
Postat av: Julia

Anonym:

Trivs bra just nu, men ändring ska det bli - dock är "Du" nog inte ngn som kan avgöra Vad jag lever på eller Vem jag lever på.. Mitt liv är helt okej, tack!

2009-01-11 @ 13:14:49
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: FR

Är du helt allvarlig när du skriver eller?

2009-01-11 @ 13:48:46
Postat av: Julia

FR:

Nej allt är bara ett stort skämt!!

...Klart jag är allvarlig.

2009-01-11 @ 13:58:46
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur orkar folk skriva sådär ? haha helt otroligt:P

2009-01-11 @ 14:10:08
URL: http://liijnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0