brown eyed girl


Sitter med en kopp honungvatten med sojamjölk i - muuums! Ska snart ta mig ut i kylan på en skön morgonwalk. Sov skit i natt, men lite sömn blev det ialla fall - det är jag glad för, får dock skylla mig själv eftersom jag drack en Spike igår. Så nu ÄR det konstaterat att den ger mig dålig sömn. Ska till gymmet senare och köra rygg plus förbränning såklart, annars blir det kanske Bio ikväll, vi får se. Ska försöka få med bror och kanske till och med pappsen ut på en lunchpromenad i Slottskogen - vi får se hur det går. Dax att sätta på sig de dubbla byxorna kanske... Försöker få in en bild från min tele på mitt kvällsmål från gårdagen, men går inge vidare. Ska prova senare igen. Ciao!



ge mig värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0