crash and burn


Jag är riktigt taggad inför lite saker som jag sysslar och styr med just nu, mer om det längre fram men jag hoppas det kommer bli kanonkul, vet att det kommer bli det. Fick en trevligt samtal förut från en "salongs-berusad" J, hur go som helst.... Precis ätit mitt kvällsmål och snackat en stund med Jenny, ska bli så grymt när att hon snart kommer hit, vi ska ha sååå kul. Och du får stanna så länge du vill vet du min vän, love to you!
Jag frossar C-vitaminer så jag inte skall bli sjuk, min kropp är ett steg efter och jag ett steg före - det gillar jag inte, får känna efter ordentligt så jag inte förhastar mig in i någon hög aktivitet och blir toksjuk sen, bättre att vila då, ... har jag lärt mig - även om det suger. Och vädret här gör en ju inte piggare. Men men, små vardagsproblem har man ju inte dött av, hjälper oftast när man fått gnälla av sig lite, vilken chicken man är egentligen. Ha en mysig kväll you all! Sweet Dreams.



chili är väldigt cvitamin-rikt och har även "hört" att chili ökar kroppstemperaturen och syresomsättningen vilket leder till ökad ämnesomsättning, fettförbränning och cirkulation.


Kommentarer
Postat av: André

Grym blog. Kan inte du bli min personliga tränare?

2009-01-13 @ 18:52:35
URL: http://bbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0