destination anywhere


Hemkommen från Munkebäck och har superfina naglar, tack Kristin - du är bäst som alltid! Blev lite extra denna gång dessutom, en svart och en vit sten på vardera ringfinger - fint.
Som jag skrev i tidigare inlägg så är det ju omänskligt kallt ute och jag kan lova att jag vaknade till ordentligt imorse när jag knallade till gymmet, var påpackad som en eskimå men frös som ett litet barn utan sina vantar.
Var rätt tungt men skönt på morgonens pass, blev cross och bandet, gott med frukost och varm dusch efteråt. Kom hem för en stund sen så nu har jag precis ätit en "mycket" välstekt lax och lite grönt och gott till, ska lägga mig i soffan för lite chill en stund, sen blir det gymmet, pumpa mage som gäller idag och förbränning, så får vi se vad det blir, skall fundera en stund.... Vi ska föresten kanske på en lägenhetsvisning snart, can´t wait... Later!


soft klädsel idag

Kommentarer
Postat av: O.o

moget att ta kort på sitt eget arsel.

2009-01-05 @ 16:26:40
Postat av: Julia

Anonym:

Jag gillar visst att vara "omogen" :)

So just let me...

2009-01-05 @ 19:53:01
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0