falling down


Riktigt seg är jag just nu... Fiskgratängen blev sådär, god med den var nog inne lite för länge - men jag är så kinkig med fisk och vill ha inne den så länge som möjligt, så ibland blir det "för länge". Storhandlade med pappa, bara massa mat och sånt till mig, dyra varor är det som köps (så är det att vara veg) - hur ska man klara betala skiten själv i framtiden, haha....!

Somnade i soffan
e stund och nu är jag hur seg och trött som helst, damn it. Ska försöka komma igång här. Funderade faktiskt på att skippa gymmet nu på kvällen, men icke - jag vill iväg. Kanske inte blir någon styrka, får se hur jag känner mig, men annars är det bröst och mage som är tänkt. Skön värk i benen från gårdagens pass med, mmm.. I´m off, bye!




Kommentarer
Postat av: Liam`s Mamma

Grym blogg! :)

2009-01-08 @ 19:40:02
URL: http://www.metrobloggen.se/ThereseSundin
Postat av: thezz

Nej pulverdieter är ingenting för mig, sånt jojjo grejs håller jag inte på med. Så du har helt rätt i att det är skit.:) Alltså tar du något kosttillskott då du tränar? Undviker du godis och sånt? Det jag vill är att bygga muskler, och få bort det jag vill ha bort. (: Som fastare ben,rumpa,mage,armar. Allt i stort sett! Dels minska i vikt lite, men jag har dåligt tålamod det är det största.



Kram!

2009-01-08 @ 19:53:18
URL: http://thewsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0