gotta be somebody


Tror bestämt att den blå himlen börjar titta fram, härligt, speciellt eftersom jag skall ut på stan idag med Mimmi. Har varit på gymmet, ätit frukost och städat lite. Ska ta tag i en snabb-dammsugning har jag tänkt, så pappa blir glad. Han är bäst! Sov skit i natt tyvärr, inte många minuter sammanlagt alls, men hoppas det går bättre ikväll - sömn är viktigt.
Har mycket roligheter på gång nu men jag vill inte skriva om "det" förens det är HELT klart, om det nu blir så. Annars blir jag så besviken om det inte blir av. Så de som är nyfikna får vänta ett litet tag till bara. Lägger upp min lunch senare, som jag redan planerat... Vad skall man annars göra när man ligger sömnlös om nätterna, fundera fundera, synd man glömmer bort hälften dagen efter... : ). Skön värk i magen idag förövrigt... Have a great day! Bye.


 

imorse kunde man "krama" ur mitt blöta linne... haha




(Som jag skrev i svar till en av kommentarerna jag fått nedan):

- Hur kan det komma sig att när man kör dieter/lever osunt och osmart får man kommentarer för det, och när man sedan börjar leva hälsosamt och bra så är det också fel, kan inte göra annat än att le åt det tror jag...


Kommentarer
Postat av: sanna

jag tror att en del människor alltid kommer ha kommentarer om hur andra lever sitt liv , jag har upptäckt likande kommentarer. Endast du vet ju egentligen hur du lever ditt liv & varför . Kör på det , Och du är väldigt inspererande :)

2009-01-14 @ 11:16:21
URL: http://sannaeliisabeth.blogg.se/
Postat av: Ederer

Nu skriver jag ;)



för det första bry dig inte om vad "experterna" som skriver säger, folk som gömmer sig bakom tangentbordet är inte värda att lägga energi på!!!



För det andra! Syns stor skillnad på formen sen jag såg dig sist, keep it up ;)







2009-01-14 @ 12:14:35
Postat av: En som nyss burit ut soffan :D

Snyggt linne där, bra smak ;)

2009-01-14 @ 12:16:54
Postat av: Julia

Ederer:

Bra där min vän :)



Nej klart jag inte gör, men självklart vill man svara såklart.



Tack så mycket, ohhyes, I will :)!





En som nyss burit ut soffan:

Jag vet, jag har bra smak, och goda vänner med bra smak oxå :) Försiktig med soffan! ;P

2009-01-14 @ 12:19:25
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Gick bra med soffan ;)

Ta med gula Ed Hardy linnet, fiiiin i de ;)



Hörs senare, ätardag lördag ;)

2009-01-14 @ 15:08:36
Postat av: Malin

Wow, vad fit du är Julia! Hänger inte riktigt med, men av det jag läst får jag känslan av att du hittat en bra, hälsosam livsstil :) Härlig inspiration.



Själv ska jag börja med att köpa nytt träningskort när jag kommer ner till Gbg, mitt gick ut precis innan jullovet.

2009-01-14 @ 16:06:43
URL: http://redhotgift.blogg.se/
Postat av: Julia

Gick bra med soffan;):

Det hoppas jag, dyrbar ägodel :)

Jag har dåligt med inplanerade ätardagar, sååå maybe :D

2009-01-14 @ 16:34:48
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: D

wow:D

2009-01-14 @ 18:23:18
URL: http://dennisnikou.blogg.se/
Postat av: Natta

Shit, det syns skillnad på din kropp sen jag såg dig sist! Riktigt fit!! Duktig du är.. önskar man hade samma kämparglöd.. o inte ge upp efter två veckor :P Ha det bra!

2009-01-14 @ 23:59:45
URL: http://supeerbaben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0