here we are now


John Blund glömde mig i natt, .... igen. Vi är nog ovänner. Någon som kan ge mig ett tips på hur man blir vän med honom igen...? Sitter i soffan med ett tänt jordgubbsljus, bandit rock på låg ljudnivå, stort duntäcke och en kopp Blåbärste.

Planeringen var att gå till gymmet vid halv sju tiden, men känner mig inte riktigt bra i kroppen, nerven är ju fortfarande åt pipsvängen men hela kroppen börjar strejka till råga på allt, så lika bra att skippa morgonbesöket på gymmet, som jag förövrigt sett mycket fram emot... Men bara att ta igen när man känner sig bra igen, nerven borde ju snart ge sig, äter tabletter mot det som jag fått utskrivet, - känns som jag tar hur mycket piller som helst nu det senaste, jag som knappt annars äter huvudvärkstabletter. Men gör dom nytta bara så why not.

Annars har ju J kommit hem, hur bra som helst - jag trivs... Brorsan var här i helgen men vi tog det mest lugnt. Idag skall jag på stan och luncha på DELI med min kompis Felipe, om jag nu inte känner mig sämre, vilket jag inte hoppas på.. 

Något som lyser upp vardagen riktigt ordentligt är att min älskade vän Jenny kommer hit på Fredag, jag längtar såååå. En ännu större anledning till att jag INTE får bli sjuk. Ska göra en cheesecake på torsdag som skall avnjutas på Fredag, och blir självklart Sushi. Can´t wait til´u´re here baby!
Hmm.. vad skall man göra nu då.... Inbillar mig sekund efter sekund att jag kanske mår tillräckligt bra för lite workout, men vet att jag inte borde. Usch på detta! Ska fixa frukost till min kära far snart, har jag något att göra ialla fall.... Han sköter kostupplägget galant hittills. Ciao!





Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad tidigt du var uppe! ja, känns bra att inte vara kolsvart i håret. mycket fräschare med litte ljust :) krya på dej!

2009-01-28 @ 09:15:20
Postat av: fansi

haha hälsar fanny (:

2009-01-28 @ 09:15:53
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: Michan

Nej usch och blä för otrohet.. :-/

Haha.. fan dig, igen muhahaha ! :-D Kommer ju bli trött på att döda snart ;-)

2009-01-28 @ 12:01:21
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: angelica

Läste precis i en tidning att varm mjölk eller typ té inte är så bra på kvällen för kroppen vill hällre ha kallt för att kyla ner sig innan man ska sova. Prova det vännen och hoppas det blir bättre snart.

2009-01-28 @ 13:21:59
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Annika

MMM... cheescake, mums ;)

WE LOVE.....

2009-01-28 @ 18:49:24
Postat av: Anonym

kan du inte skriva ner receptet på cheescaken du ska göra? :)

2009-01-29 @ 08:59:44
Postat av: Julia

Annika:

Ja DIN är den bästa gumman !!

Hoppas jag kan göra den så god som du kan.

:)

2009-01-29 @ 09:24:37
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Anonym:

Självklart, men det gör jag när den är klar så jag kan lägga in lite bilder oxå :)

2009-01-29 @ 09:25:09
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Snygg bild det där va då!! : ) Och det kommer göra Jenny gott och komma till dig och få lite lugn och ro och mys! Cheesecaken kommer göra henne gott om inte annat, hehe. Det är det godaste jag vet! Dock inga godsaker alls för mig trots att jag fyller år, sucks. Kämpar på med förbudet ett tag till.

2009-01-29 @ 15:43:24
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: The HansonSisters

woohoo nice bild1

2009-01-30 @ 12:18:31
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0