if I were a boy


Tjo i stugan, nu är jag mätt i magen på mumsig mat, som sagt så börjar Julia bli kung i köket faktiskt... Det är skoj, och gott! Dagen startades upp med ett mysigt sms från J, såklart - sen iväg till gymmet för lite morgonförbränning. Körde cross och bandet, gick riktigt bra men i slutet var det tungt. Från och med igår har jag börjat skriva upp alla träningsformer jag gör under dagen m.m. i min nya kalender - kul att ha lite koll och se så man kan förbättra sig och så vidare. 
Gick till MMSports medan Pappa och Elias gjorde sig klara och köpte nytt protein (Double Pro - Double chocolate, som jag fått tips om), det doftar ljuvligt - kan knappt bärga mig till jag får smaka efter kvällspasset : ).  

Idag har jag, Pappa och Elias varit runt på lite affärer - bytt sladdarna vi köpt som var tänkt att koppla mellan min dator och TVn men som inte fungerade så vi får leta vidare, jag hoppade sedan av vid BUDO&FITNESS när de andra skulle vidare till Sisjön, köpte mig ett par supersköna träningsbyxor från Better Bodies, riktigt snygga dessutom.. Ska till gymmet och köra ben om någon timma, så nu ska det laddas.

Vem blev inte galen på de perfekta skapelser som visades på TV igår, i mina ögon är det ialla fall minst sagt "perfektion". Skulle kunna gå över många gränser för att få se ut så, but dream on baby... Om någon drog från ena hållet och någon annan från andra hållet på mig så kanske jag blir liiiite längre ialla fall - kan ju börja där åtminstone... Man blir dessutom så himla glad och på något sätt peppad av showen, dom ser ut att ha så kul, sån utstrålning dom fömedlar och sån glädje ...I still dreaming... Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0