in the end


Ett riktigt tungt morgonpass på crossen blev det idag - "jag vill ge upp"-känslan kom fram både en och två gånger, men ALDRIG. Kämpa kämpa fick orden istället bytas ut till, hell yeah!
Nerven knäppar sig fortfarande, men blir nog bra snart. Åt en underbar frukost precis, som jag skall dela med mig av - ialla fall bildmässigt.

Igår provade jag som sagt Valerina mot sömnen, - vet inte vad jag skall säga om det, sov ialla fall, till och från - inte så djupt dock. Men kändes verkligen som jag kunde slappna av, man blev även väldigt varm i kroppen, vilket jag behöver som fryser jämnt.

Fick imorse reda på att min moster Malin beställt nya Audi Q5 (som jag tidigare dissat), men du kommer bli snygg i den kära Moster - jag föredrar ju Q7an som sagt, men ABTn är däremot grym! När den anlänt får du komma hit och visa upp den på en gbg-weekend.
Kanske skulle fixa lite bilder på TILL SALU-saker som jag lovat. Sen får det bli lite vila innan en sväng på stan. Later!




Naturell youghurt med mosade Jordgubbar/Hallon, lite Honung och Nötter.
Halv Avocado med Keso.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar gilla nötter lika mycket som jag :D tänkte tipsa dig om ett par, sjukt goda, de heter macadamianötter, lite salta och runda är de:) kram!

2009-01-23 @ 10:05:36
Postat av: Julia

Grymt gott - och bra! :)

Tack för tipset. Det skall jag kolla upp.

Kram

2009-01-23 @ 10:16:35
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: m

du är så vältränad! måste fråga, brukar du dricka? jag är själv hälsomedveten & tränar mycket, men gillar även vilda utekvällar...

2009-01-23 @ 18:42:50
Postat av: Julia

m:

Tack för fina ord!

Nej det händer inte ofta, har inget sug efter utgång/fest så det känns bara onödigt :) Men är det något speciellt eller om jag blir sugen på det så självklart kan jag göra det isf. :)



Kör hårt!

2009-01-24 @ 09:37:31
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ååååh jag har aldrig i hela mitt liv vågat äta avokado, hur smakar det ? :O



btw ! Är sugen på den där koftan från rut mfl :), finns den kvar ? :)



bilder på jackan kan ordnas !

ha det bäst !

kramkramkram

2009-01-26 @ 14:17:21
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0