inside me


Hemkommen från en supermysig tjejkväll hos Mimmi mitt hjärta. Kollade Let´s Dance, - vilket jag annars tycker är värdelöst men duger att se en fredagskväll med trevligt sällskap och en skål med Kesella/Honung/Nötter/Cocos - mums! Måste säga att det är en riktig utmaning dom gör egentligen, och vissa av dom är ju faktiskt duktiga, men tror inte jag kommer sitta bänkad varje Fredag dock.

Ska snart avsluta kvällen under mitt sköna duntäcke, det har jag längtat efter idag...
Körde med Felipe förut på gymmet, riktigt kul och han kämpade på kanon, blev bara förbränningspass idag också och lite mage, så imorrn får det bli styrka - bröst. Tar en sväng innan pappa och jag skall ut och äta lite gott i Haga. Hoppas på lika skönt "vårväder" imorgon som idag, då blir det nog en promenad också. Sov gott mina vänner! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0