just for tonight


Mysmorgon.. Vaknade bredvid den bästa, låg och hade det mys en stund innan det var dags att ta sig i kragen och gå upp, jobb och träning väntade.
Gick hemåt, over the street, packade gymväskan, boostade lite och gjorde iordning Pappas gröt så han hade den klar tills han vaknade, han är så himla duktig så tyckte han skulle slippa göra sin frukost idag innan han skulle åka iväg på jobb i Karlstad. På gymmet blev det 30 min cross bara, i tjocktröja, min kropp är ju sådär just nu. Men idag skall jag skippa alla tabletter, min mage pallar inte - ballongkarriären är större än någonsin just nu och har smärtor titt som tätt. Dessutom vill jag känna efter hur nerven egentligen känns utan allt smärtstillande och muskelavslappnade.

Men inatt mina vänner - sov jag som en prinsessa, såå härligt ! Thanks for that. Sitter med en filt och har precis ätit frukost och druckit lite Honungsvatten med Sojamjölk, är så himla torr i halsen - inte ont, men torr... Luktar mysigt här inne - vanilj. Passar på när pappa är borta, han hatar mina luktljus...
Ska iväg och fixa mina naglar idag, som är katastrofala, två är spruckna till och med, kom emot för hårt mot hanteln häromdagen, inte bra.

Ikväll är det Cheesecake-fix som gäller, så den är klar tills imorrn när min Jenny kommer, får se om jag äter, känner mig sådär med att stoppa i mig massa skit just nu då träningen varit slapp, och jag mår dessutom illa så fort jag ätit något men även innan också , mest hela tiden för att vara ärlig- kan bero på tabletterna jag inte är van vid så får se hur det blir nu, - och cheesecake skall juu njutas. Men vi får se. Kanske blir toksugen när den väl är klar.
Sushi står på schemat än så länge ialla fall, massa mys, bus, massa annat roligt och kanske en trip till Borås nästa vecka, ska bli underbart att få hit dig Bästis!

Hoppas jag känner mig lite piggare senare så jag kan köra ett skönt bicepspass med J, och lite mage hade jag tänkt, (no comments), känner mig så slapp och vätskig i kroppen just nu, känns inge bra alls, är en sån där jobbig vecka då allt känns åt helvete kroppsmässigt m.m. Men life goes on och det blir nog snart bättre förhoppningsvis.
Dax för lite smörmusik och vila, Bye for now!



underbara vännen Johan och jag från gymdagen på Form


Kommentarer
Postat av: Michan

Nej nej nej... bruden, nu får du se till att tänka efter innan du skriver haha !

Du har nog MYCKET fastare mage än mig :-) !

Ser man ju på dina bilder ! Så försök inte komma undan ;-)

Ja, man får fanimej lida iallafall haha ! :-D

Hoppas att din dag varit bra , massa kramar !

2009-01-29 @ 14:03:21
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0