justify


Riktigt seg och dålig dag igår, kände mig inte tuff alls för att vara helt ärlig, tränade på morgonen då jag kände mig okej, men det var väl rätt onödigt kanske.. Gjorde ordning naglarna på dagen och sen var det hem i soffan på direkten efter lite handling till Cheesecaken. Frös hela tiden, blev Pdrinkar och massa Cvitaminer och Honungsvatten/Te istället för mat då aptiten inte fanns och jag bara mådde illa, men näring fick jag i mig åtminstone.

Somnade till på eftermiddagen, vaknade - gjorde Cheesecake i sömnen till en början innan jag vaknade till. Men tror den kommer bli gudomlig, skall avnjutas senare, så får vi se...
Sen kom J över på en myskväll. Somnade i hyfsad tid, - hör och häpnad så somnade jag, trots att jag somnat till tidigare i soffan, underbart! Ville inget hellre imorse än att packa gymväskan och iväg på morgonworkout, men nu är det VILA för Julia som gäller, trist! Please remind me of that. Sen blir det hårt like never before - can´t wait....

Idag kommer min älskade vän Jenny hit, ska bli så himla underbart. Schemat för denna dag är handling med pappa först, sen ska vi sätta oss på Sushin och äta, hem och äta Cheesecake när magarna stillat sig lite och sen ska vi sola en sväng och så blir resten av kvällen bara en grym myskväll framför någon go film.... Kan det bli bättre babe?
Får se vad som händer imorgon, hoppas på att må mycket bättre, träningen får infalla när det infaller, hoppas på snart ialla fall, kliar i mina muskler och blir galen av detta... Men vi ska allt hitta på en hel del roligheter imorrn jag och min Jenny, och kanske några fler..... : )
Funderar på en lugn promenad, för lite frisk luft... Måste plocka ordning lite här också, got to go! Ciao.



Recept på Cheesecake :

(fått av goa Annika)

3 ägg
2 dl socker
(eller sötningsmedel - jag tog 50/50)
200 g Philadelphia
3 dl grädde
2 tsk vaniljsocker
ca 10 digestivekex 

* Vispa Äggulor + Socker poröst.
* Blanda i Vaniljsocker + Philadelphia.
* Vispa Grädden (ej för hårt), blanda i smeten.
* Vispa Äggvitor till vitt hårt skum, blanda i.
* Krossa va 5 Digestivekex i en rund form.
* Häll smeten i en form och gör likadant med digestivekex på toppen.
* ( Jag krossade även Marabou Daim i smeten som Annika bjöd på sist).

FRYS I CA 6-7 TIM.



innan frysning igår kväll


Kommentarer
Postat av: Sara

åh den där såg riktigt god ut! svår att göra?

2009-01-30 @ 12:57:23
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vad mysigt det låter! Krya på dig och hoppas att du kunde njuta lite av cheesecaken ändå :] Så jobbigt när man blir sjuk och inte kan träna!

2009-02-01 @ 00:05:19
URL: http://redhotgift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0