kissed and make out


Sovmorgon idag - riktigt skönt! Men har vaknat hundra gånger i natt också, förstår inte varför.. Varit så i över en veckan nu. Men ska inte klaga, sömn får jag ju åtminstone, även fast den är något ostabil.
Skippade gymmet imorse och tar ett gymbesök i eftermiddag istället, jag och pappa skall ju börja med våran tokstädning här hemma. Usch, hatar att vara inne en hel dag bara, men det är verkligen värt det såklart, kanske hinner med en promenad senare så man får lite frisk luft. Idag är det ju dessutom röd dag så det mesta stänger tidigt, även gymmet.
Har blivit myket duktig med min kalender jag fick av Mormor och Morfar, skriver ju in min träning där som sagt, men även allt annat som skall planeras, göras och kommas ihåg - skönt att ha koll och inte bara ha det uppskrivet i mobilen med risk att det försvinner - tack för en kanonpresent! Ska mysa en stund vid Tvn i mina gosiga tofflor  (som jag faktiskt fick i present av världens bästa Mamma på jul - dom värmer mina frusna fötter så bra) och myskläder innan vi ska ta lite frulle och sen sätta igång. Buhuuu - en promenad lockar, frisk luft..... Byebye!




Kommentarer
Postat av: camilla

Mysiga tofflor :) längesedan man prata med dig på msn nu..

2009-01-06 @ 10:18:40
Postat av: Julia

Camilla:

Tack :)

Ja verkligen, inte sett dig online på länge?

Nu ska jag dricka lite te och sen tokstäda ;)

Hoppas allt ät bra tjejen!

2009-01-06 @ 10:23:50
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0