leave my body


Skön i kroppen efter morgonpasset, svettigt och härligt... Käkat frukost för en stund sen så är tokmätt nu, blev lite mycket tror jag, men gott.
På mornarna när jag går till gymmet går jag förbi Hotell Vasa, och ofta sitter det hotellgäster som äter hotellfrukost vid den tiden, det ser så mysigt ut, tänker jag varje gång jag passerar, men imorse var det tomt. Kanske var det ingen som var hungrig, eller så öppnade det väl senare.. Anteckna i intresseboken ; ).

I natt fick jag lite bättre sömn faktiskt - känns skönt idag, men kroppen vill ha mer sömn, långt ifrån utvilad. Hoppas jag kommer ikapp snart. Är inte så tuff idag dessutom, träningsvärk i benen från benpasset, plus en rejäl värk i brösten från igår. Känner mig lite halvstel måste jag erkänna, men skönt med träningsvärk.

Superfint väder idag också, undra om man kanske skall gå ner och kolla lite böcker, massa bra kostböcker och styrketräningböcker tänkte jag inhandla. Ska faktiskt göra ett kostupplägg till min Pappa som han skall följa i en månad, och se om han går ner något, som han är ute efter. Får hoppas det går bra, och att han kommer trivas med min plan. First mission blir att få han att fimpa den där skiten bara. Håll tummarna! Later cuties.


för alla min trogna "anonyma" läsare ; )




3 doors Down - Kryptonite

Kommentarer
Postat av: sandra

Åå jag älskar GBG :D

2009-01-16 @ 11:59:41
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fan va snygg du e hoe!!!!!;)

2009-01-16 @ 12:33:23
Postat av: Julia

Jenny:

DU är ;)

2009-01-16 @ 12:51:13
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0