life on a plate


Då kommer man somna rädd inatt då - jag är så känslig för läskiga filmer nu för tiden, särskild oförklarliga. Men får försöka skrämma bort spöket under sängen, eller helt enkelt somna fort...
Nyss ätit mitt goda kvällsmål och det är precis paus i filmen, lyssnar en mysig låt och saknar faktiskt närhet, come home. Blir inte allt för sent ikväll, upp tidigt imorrn som sagt, har jag tur så somnar jag kanske till that creepy movie. Har visserligen sett den förut, men minns nästan inget, - lite spännande att bli en aning uppskrämd men samtidigt läskigt och obehagligt - man ska ju helst ha någon att bli rädd med plus att somna med efteråt, ...kanske... Bye for today folks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0