make them yours


Riktigt skön chilldag idag, mest legat framför Tvn, varit lat och halvsovit. Kände det var dags att få frisk luft innan VS showen börjar så tog mig en kortpromenad på 45 och precis i slutet fick jag sms av J att han var inne på msn, sprang uppför sista backen och svettig var jag redan innan så ni kan tänka er hur det blev efter slutspurten..
Mys att prata en stund - du är saknad, gjorde omellett meed tomat och fetaost under tiden som jag precis ätit upp, ska strax sätta mig vid Tvn, för snart är det ju Victoria´s Secret Show. Underbara varelser och underbar show, man blir dock helt fuckad efteråt och vill göra allt för att se ut som "dom". Finns nog inget vackrare på denna jord enligt min åsikt - totally perfect!
Imorrn ska jag till stan och min älskade Mimmi kommer hem, can´t wait - mycket update nu. Blir en himla massa UFC ikväll också, men får la gå in i sovrummet eftersom min familj inte uppskattar det lika mycket som jag gör... Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0