ont the bright side


Snurrigt idag alltså, men en riktigt bra Lördag för det. Började morgonen med en powerwalk - tänkte ta rundan genom Slottskogen. Och det gjorde jag också, .... nästan hela vägen ....
Det var glashalt så jag var "bambi på hal is", det regnade dessutom så jag var blöt som en katt och ostadig som Bambi, bra kombination? Tog mig framåt ialla fall, man fick spänna benen riktigt ordentligt, vilket heller inte var det lättaste med tanke på att jag körde ben igår, skakigt och stelt, men det gick. Vill man så går det...!
Lyssnade på grym musik, mycket Hiphop i nya Mp3n, funkar bra för mig när jag vill få in tempot, var stenkoncentrerad på att hålla mig uppe på benen så tänkte mig inte riktigt för vart jag gick och vilken väg jag tog, detta resulterade i att jag kom helt fel, helt lost var jag ett tag, .... men tillslut kom jag rätt, mot järntorget, haga, linne och hemtrakterna, - hem lyckas jag alltid komma på något konstigt sätt, även om det tar tid och endel snurrande krävs. 
Väl hemma - finally, blev det frukost och sen chill i soffan, somnade till en stund så det blev bråttom till gymmet där jag skulle möta Charlotte, gick förbi GG på vägen för att synda med en uppiggande Spike.

Vi körde lite cross och mage sen en stund på bandet, så gick Charlotte men jag stannade kvar, gick riktigt bra på bandet idag och jag gick från gymmet nöjd!! Underbart att träffa min lilla Scarlett också - var alldeles för längesen.
Fick dock stressa rejält pga felbedömd tid för möte med Malin men jag hann tillslut och vi möttes och och gick till Sushin (Super Sushi såklart). Superkul att träffa Malin my beauty och vi satt där och tjötade lääänge, så go tjej!
Knallade hemåt och nu väntar lite solning, om jag orkar ta mig dit (inte långt - jag är lat) och sen chill och en kopp honungsvatten för det är jag sugen på nu - jag är frälst i honung.. Hög konsumtion av det hemma hos mig just nu. Ha en bra kväll! Bye.





. Plain White Ts - Hey There Delilah .


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du sportbh på bilden eller en vanlig bh?vanlig va? snygga bröst har du där iaf :)

2009-01-04 @ 11:33:34
Postat av: Julia

Anonym:

För att anteckna i "intresseboken" så är det inbygd sportbh i linnet jag tränar i, det är det på dem flesta från Better Bodies. TACK!

2009-01-04 @ 11:43:17
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

får man så stora bröst då?eller har du stora bröst?

2009-01-04 @ 13:39:14
Postat av: Julia

Anonym:

Dom är inte så utmärkande för att svara på din fråga.

2009-01-04 @ 13:42:26
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

ursäkta? svår fråga att svara på menar jag!?

2009-01-04 @ 14:09:46
Postat av: Julia

Anonym:

Inget jag känner jag "behöver" svara på. Men är det så intressant så - 75C - bjuder på det.

2009-01-04 @ 14:24:20
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0