run to the sun


Då blev det visst en obestämd sovmorgon.. Tänkte först skriva "ofrivillig", men det stämmer ju inte - det var ju faktiskt Jag som stängde av alarmet och vände mig om igen, även om jag "velat" gått upp tidigare.. Svag karraktär idag : ).
Ätit lite frukost nu, och inväntar att den skall smälta plus att gymmet skall öppna (som har sämsta öppettiderna på helgerna). Brukar annars ta en promenad innan, ...när jag inte ligger kvar och drar mig då, som idag.... Min mage verkar tycka om att vara "ballong" och jag undrar verkligen när den skall ge sig, obehagligt och trist. Borsta gaddarna och dra sig lite i soffan innan det är dags kanske... Bye for now!


.saknar min lilla isprinsessa, men snart skall hon hit.

Kommentarer
Postat av: Therese

Söt vovve :)!

2009-01-10 @ 22:49:13
URL: http://thewsii.blogg.se/
Postat av: Molly

vilken fin hund :) vad är hon för ras?:)

ha en fortsatt bra dag :)

2009-01-13 @ 14:08:07
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0