so I can shine


Ett skönt rygg-och tricepspass blev det på gymmet förut. Tänkte dock inte på att alla "skolpojkar" är där och pumpar vid den tiden, men men.. Jag fick allt plats, droppade in när jag var klar vid vikterna som tur var. Blev lite kardio på crossen efteråt också.

Har pratat med min sjukgymnast, så nu känns allt bra med nerven, tack och lov  kommer snart gå över. Fick beröm för att jag haft uppehåll på bandet med tanke på benhinnorna också, trots dom inte gör ont nu...

Har bara slöat och umgåtts med pappa denna kväll - kollat lite handboll och så, skönt att ha han hemma. Han köpte med Valerina Forte från apoteket som är ett naturläkemedel mot insomningsbesvär - så snart skall jag allt slockna förhoppningsvis. Hoppas dock inte dom är FÖR bra så jag inte kommer upp imorgon bitti. Skall på stan en sväng imorrn, blir kanske en fika med någon trevlig själv också förhoppningsvis. Måste även försöka fixa lite bilder på plagg m.m. som skall upp i bloggen - TILL SALU. Sov gott vänner! Ciao.




Kvällsmaten: Tonfisk med Bönsallad innehållande Kidneybönor, Mozarella, Körsbärstomat och Valnötter.
Tillbehör blev Tomat/Basilika creme fraise oh lite Avocado.



 

3 doors down - So I need you (acoustic)


Kommentarer
Postat av: D

Skolpojkarna måste verkligen gilla och gymma när du är där! ;)

2009-01-21 @ 21:10:26
Postat av: Anonym

Å vad spännande det ska bli och se vad det är för kläder du ska sälja =D

2009-01-21 @ 22:24:10
Postat av: Julia

Anonym:

KUL! Du får hålla utkik under dagen, skall försöka få in lite saker :) Har dock bara mobkamera =/

2009-01-22 @ 06:28:01
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0