sober


Kan sammanfatta mitt gymbesök med ett ord - Underbart! Gick förbi GG innan och köpte med mig en Tight, plus lite mer saker - den gör susen vill jag lova... Sitter nu nästan precis nyduschad och har kollat över en hel del med min kära far, ekonomi ekonomi... Men den behövs till kommande äventyr, ... mer om det Väldigt snart, som jag tidigare skrivit. Excited! : )

Imorgon blir det tidig träning som vanligt, härligt.. Men tycker solen kan komma fram i Göteborg nu, bara liiite, det är så grått och trist juu, inte kul alls .. Ska nog på stan en sväng och kolla lite böcker, boxarband m.m. Umgås med Mimmi mitt hjärta, mysa med en fika och mingla runt har vi tänkt.

Middagen idag blev: Quornbitar, Zuchinni, Champinjoner blandat med Tomatkross och Turkisk youghurt toppat med Fetaost, lite kryddor och Parmesan - in ugnen en sväng och sen var det klart, blev bra faktiskt..Men inget slår gårdagens Lax med tillbehör.

Ska snart äta lite kvällsmål och tänka på refrängen tror jag, rätt trött redan. Och det skadar ju inte att lägga sig i tid, behöver det, dålig sömn senaste tiden. Kul att fler och fler läser plus ber om tips och råd, hjälper så gott jag kan. Ha en bra kväll you all! Bye.



haft med denna bild förut - men skadar inte att upprepas, den är GRYM.
Hittade den i en killes blogg denna gång..

Kommentarer
Postat av: laugh

Förstår inte denna plötsliga hälsowannabe grej ?? Enligt ditt sommarförklaringsinlägg borde mat inte vara din grej,, vad hände ?? Fick du psykolog hjälp eller vadå ??

2009-01-13 @ 22:50:25
Postat av: laugh

Förstår inte denna plötsliga hälsowannabe grej ?? Enligt ditt sommarförklaringsinlägg borde mat inte vara din grej,, vad hände ?? Fick du psykolog hjälp eller vadå ??

2009-01-13 @ 22:50:50
Postat av: sandra

Blev ingen matlagning, jag och mamma hittade inge quorn på kronhallen så i morgon ska jag åka till willys :D

2009-01-13 @ 23:04:14
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Malin

Grym bild!! Man blir ju inte direkt mindre sugen på att gadda sig. Bloggen blev fin efter omdesignen, har inte varit inne här på ett tag :P

2009-01-14 @ 00:07:40
URL: http://redhotgift.blogg.se/
Postat av: Julia

laugh:

Kan svara detsamma som jag svarade i förra inlägget till en annan "undrande".



Hälsowannabe? - en förklaring på dt ordet, tack :). Har provat endel dieter som jag förklarat förut, mest för att jag tycker det är spännande och se VAD som fungerar och INTE, och hur man påverkas, är ju inte så att jag gått på hård diet i flera månader direkt. Men av detta kan man även lära sig vilka metoder som faller en i smaken, är bra, fungerar, mindre bra, dåliga, osv.

Jag har då insett att kosten är mycket viktig och gjort egna framsteg med att sköta min egna kost, och självklart får man en bättre hälsa då och även träningsresultat. Och NEJ jag har ingen psykologhjälp, min egna lilla psykologröst i huvudet då möjligen.



Hur kan det komma sig att när man kör dieter/lever osunt och osmart får man kommentarer för det, och när man sedan börjar leva hälsosamt så är det också fel, kan inte göra annat än att le åt det tror jag...

Men nu vet du, ha en bra dag! =)

2009-01-14 @ 10:00:21
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0