take my hand


Måste ge Audi en riktig diss. Är ju ett big fan av både Q7an och A5an och vi har ju även en Audi A4a. Men nu har dom gjort en riktig flopp måste jag säga. Full av förväntan var jag innan den "nya" skulle komma ut - Q5an. Såg den in real igår och jag tycker absolut inte det var något att hurra över. Inga snygga linjer alls, som Audi annars brukar vara mästare på, inget speciellt eller utstickande, såg ut som en helt vanlig "mindre stadsjeep" bara.
Kom igen nu Audi, bättre kan ni... Trist!




Kommentarer
Postat av: rebecca

svar: Ååååh vad roligt! Det är bara att tipsa och be dom kommentera så fixar jag det vet du åt dom :D



Måste säga att Audi har grymt fina bilar, som du säger, fina linjer osv.

Det bästa är väl med audi att de inte är så himla dyra heller, de gör ju snyggare bilar än bmw exempelvis och det är ändå dyrare :P



knasigt men det har ju med bolagen att göra så ..

ha det bäst tjejen !

kram

2009-01-10 @ 15:39:07
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/
Postat av: Madde

Älskar också dom, så snygga! :) Ska nog också inhandlas för min del:) ha en fin lördag!

2009-01-10 @ 17:57:52
URL: http://laadyy.blogg.se/
Postat av: Kamilla

En R8 skulle man ju inte tacka nej till heller!



Gud vad många trista inlägg du får i din blogg. :(

2009-01-10 @ 21:35:44
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Jonas Lindholm

Måste faktiskt hålla med dig att den är lite tråkig. Dock är den otroligt fin invändigt. Har kört en ganska fullutrustad Q5 en hel del och trivs med den. Själv kör jag en ibisvit A4:a -09 och tycker det är en mycket trevligare bil.

2009-01-13 @ 20:41:26
Postat av: Julia

Jonas Lindholm:

Har faktiskt inte sett inredningen men, ABTn var ju iaf HELT GRYMT :)

Ja vi har oxå en A4a fast en 08a. Trivs också med den, bra bil - men en A5a hade inte suttit fel faktiskt.. Är ju dessutom såld på Q7:)

2009-01-13 @ 20:50:30
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0