take my lips


Undra hur många mer det är som INTE är bakfulla idag förutom jag och de mindre barnen... Känns grymt skönt ialla fall. Igår kväll åt vi lite gott, pappa och Elias körde på förrätt, vamrätt och efterrätt - men för mig blev det bara varmrätten, jag gjorde lite svampstuvning med ugnsstekt tomat med mozarella, zuchinni och champinjoner, det dög kanon för mig, mums! Kollade lite film och somnade var och varannan minut, en trött Julia var det igår. Kollade lite gamla UFC matcher som gick på TV, men de andra tyckte inte det var något man skulle se på nyår så dom slog på något nyårs-jippo-program istället. 
Vid tolvslaget låg jag i sängen inlindad i mitt duntäcke och en filt, skönt. Är inte så mycket för raketer av flera anledningar, så att stå på balkongen och kolla raketer var inget som lockade, men det gjorde pappan och Elias i allafall. Fick lite update-sms av J i natt, det värmde - tänker på dig!

Har precis varit ute på 90 min powerwalk i Slottskogen och förbi Linné och Haga, riktigt härligt väder här idag, soligt kallt och friskt. Det var Jag, pensionärerna och barnfamiljer ute, såg en och annan kotte som förmodligen var på väg hem från gårdagens fest, endel med skam, endel utan.... kanske....?!
Blir nog en lunchpromenix också kanske, får se om jag ramlar in på något gym. Annars blir dagen chill med någon fika och lite solning kanske. Sen frukost idag, men gott varé. Dax för lite te nu tror jag... Ciao!





Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är inte heller bakis idag! wuhu

2009-01-01 @ 12:25:59
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hörruduruu.. DU ÄR INTE ENSAM!! vi är inte heller bakis ida.. ja agera chaffis igår, vilket ja känner mig riktigt stolt över, har ju varit lite väl mkt drama på sistonne!! så de fick min käre vän alexz stå för under natten;) Vilken nyår?? under täcket sj?? stackars babe.. får vi ändra på till näst ÅR!!:)



Puss puss

2009-01-01 @ 14:13:24
Postat av: Julia

Jenny:

Härligt, skönt att vakna upp imorse. Duktigt baby!

Ja någon måste ju stå för "draman" skönt att slippa den ibland även om den ibland behövs för att liva upp vardagen ;P

Jo men jag trivdes, min "myskompis" är ju inte hemma så... :)

Nästa år satsar vi ihop, låter bra love ;)



Pussar

2009-01-01 @ 14:46:42
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fula läppar :( blä. Inte var dom fina iaf !

2009-01-01 @ 19:18:24
Postat av: Anonym

Fula läppar :( blä. Inte var dom fina iaf !

2009-01-01 @ 19:19:03
Postat av: Julia

Anonym:

Alla kan ju inte tycka om allt ;)

2009-01-01 @ 19:39:26
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tyvärr tjejen! Jag har ingen aning om vart den jackan finns, förutom Nelly. Dom hade den på Paprikastore.se, men den är slutsåld där också.



Visst är den ruskigt fin för övrigt? : )

2009-01-01 @ 21:37:29
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon har ju fantastiska läppar. de ser ju riktigt goda ut:) dom smakar ju gott med ;)



J

2009-01-02 @ 20:17:57
Postat av: Julia

J:

Du e allt go du J ;)

2009-01-02 @ 20:40:47
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu blir man lite nyfiken här, har man missat något? vem är denna mystiska J du skriver om lite då och då?* :):)

2009-01-03 @ 17:11:48
Postat av: Julia

Anonym:

Klart man blir det ;)

Han förblir J ett tag till, skojigast så :P

2009-01-03 @ 19:40:42
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det kan jag tro. Men någon du dejtar iaf? :) Låter underbart, hoppas det går fin fint! Vill ju veta massa info hur ni träffades osv, ojoj.. nyfikna jag! :D

2009-01-04 @ 01:20:03
Postat av: Julia

Anonym:

Kanske det ;)

Ja de e underbart! Och tack så mycket.

Tsss... Nyfiken e man alltid...

2009-01-04 @ 07:48:45
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0