time to run


Uppe med tuppen kan man verkligen säga idag - gick och lade mig vid 21 tiden, tog en lång stund innan jag somnade, och vaknade sedan vid 03, och kan inte somna om...
Pappa skulle på middag och utgång och har inte kommit hem än, tror inte jag kan slappna av riktigt innan han gjort det, och därav denna dåliga sömn, - är jag en överbeskyddande dotter möjligtvis....? Det kan jag leva med. Ligger inne i hans rum, så jag inte skulle vakna när han kom hem, fast nu är jag ju redan vaken. Gymmet öppnar om 1.5 timma, så kan man inte somna innan dess är det väl bara att invänta. Blir inte mycket sömn för min lilla pappa i natt inte, haha.
Later sweethearts!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :)

2009-01-21 @ 06:50:02
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0